پیام تبریک رئیس اداره صمت شهرستان بافق بمناسبت روز اصناف

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 1 تیر 1398

بسم الله الرحمن الرحیم
اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده است
این روز روزنه ای برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی ،اجتماعی و اقتصادی این زحمتکشان عرصه کار و تلاش می باشد.
بدون شک نقش بی بدیل اصناف کشور  بر کسی پوشیده نیست ،  این تشکل مردمی در همه ادوار بوده و نقش موثر و تاثیرگذاری در کشور داشته و دارد، اصناف بعنوان بزرگترین بخش اقتصادی در کشور فعالیت می کند و با یک برنامه ریزی اصولی و مدون، از پتانسیل عظیم  آن  می توان برای بهبود فضای کسب وکار و اشتغال در کشور استفاده بهینه نمود .
از منظری دیگر برای داشتن اقتصادی سالم و پویا ، باید به بخش صنوف  تولیدی کشور توجه بیشتری شود و برای غلبه بر تحریم های ظالمانه دشمنان و جهت  حمایت بیشتر از تولیدات داخلی ، از ظرفیت این قشر استفاده شود .
اصناف متعهد و خدوم شهرستان بافق در کنار پرداختن به فعالیتهای اقتصادی و کسب و کار همواره در مسایل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی منطقه نقش آفرینی کرده و از دیرباز با تبعیت از مقام عظمای ولایت و رهبری و پایبندی به اصول و ارزشهای دینی کارنامه و نام درخشانی را از خود بر جای نهاده و همراه با مولفه های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت بوده اند.
اینجانب با گرامیداشت سال رونق تولید ،و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف ، فرارسیدن یکم تیر ماه روز ملی اصناف را به تمامی صنوف شریف تبریک عرض نموده از تشریک مساعی و اقدامات ارزنده اصناف در پیشبرد امور مختلف بویژه همکاری مناسب برای تنظیم بازار تشکر وقدردانی می نمایم ، موفقیت و تأییدات الهی را در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصناف محترم خواستارم .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page