برگزاری گفتمان” هر چه می خواهد دل تنگت بگو” ویژه جوانان بافقی

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 5 تیر 1398
برگزاری گفتمان” هر چه می خواهد دل تنگت بگو” ویژه جوانان بافقی

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت: در نظر داریم گفتمان" هر چه می خواهد دل تنگت بگو" ویژه نوجوانان و جوانان بافقی را در مناسبتهای مختلف به ویژه هفته جوان برگزار کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت: در نظر داریم گفتمان” هر چه می خواهد دل تنگت بگو” ویژه نوجوانان و جوانان بافقی را در مناسبتهای مختلف به ویژه هفته جوان برگزار کنیم.

سمیه ایزدیان در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سالجاری با بیان اینکه برای برنامه ریزی در مسیر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین قشر جوان نیازمند آگاهی از خواسته ها و مشکلات فرا روی آنان هستیم اظهار داشت: دستیابی به این هدف با برگزاری گفتمان های مختلف با جوانان محقق می شود.

وی از فرماندار درخواست کرد گفتمان ها با توجه به نیاز جوانان انجام شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با بیان اینکه هدف از برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان فعال کردن تمام دستگاهها و ارگان های عضو این ستاد است عنوان کرد: برنامه های اوقات فراغت نقش موثری در شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان دارد.

وی ادامه داد: این برنامه باید براساس نیاز و سلیقه این قشر و بصورت مهارت آموزی باشد.

ایزدیان همچنین با بیان اینکه بسیاری از ارگانها در طول ایام مختلف سال مسابقات ورزشی برگزار می کنند تصریح کرد: چنانچه برگزاری این مسابقات با هماهنگی و همکاری اداره ورزش و جوانان انجام شود از لحاظ کیفی شرایط بهتری خواهد داشت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در پایان از رسانه های فعال شهرستان درخواست کرد تا در راستای ترغیب جوانان به سمت و سوی ورزش یاریگر این اداره باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page