مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی بافق:توجه به مقوله ورزش موجب افزایش بهره وری و تقویت اعتماد به نفس کارگران می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 31 تیر 1398
توجه به مقوله ورزش موجب افزایش بهره وری و تقویت اعتماد به نفس کارگران می شود

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی بافق توجه به مقوله ورزش را موجب افزایش بهره وری و تقویت اعتماد به نفس کارگران عنوان کرد.

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی بافق توجه به مقوله ورزش را موجب افزایش بهره وری و تقویت اعتماد به نفس کارگران عنوان کرد.

سید فرهاد اسلامی صبح امروز در نشست مشترک با سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با اشاره به اینکه ورزش برای جامعه کار و تولید یکی از ضروریات است اظهار داشت: سلامت جسمانی و رعایت اصول ایمنی نیروی انسانی باید در اولویت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نیروهایی که دارای جسم و روح بانشاط تری هستند راندمان کاری بهتری دارند تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با تعامل اداره ورزش و جوانان در راستای حل مشکلات جامعه ورزشی قدم برداریم.
اسلامی افزود: از خدمت به ورزش کارگری دریغ نخواهیم کرد و تا جایی که منابع مالی اجازه ‌دهد در بحث تامین بودجه کمک می کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجه مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی از تشکیل هیئت ورزش کارگری خبر داد و عنوان کرد:با توجه به جمعیت بالای قشر کارگری در شهرستان برطرف کردن مشکلات پیش روی ورزش می تواند باعث پیشرفت چشمگیر شود.

گفتنی است : در این نشست مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی بافق برای همکاری بیش از پیش این مجتمع با اداره ورزش و جوانان بافق قول مساعد داد.

photo_2019-07-22_15-15-02photo_2019-07-22_15-15-08photo_2019-07-22_15-15-13


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page