فرافکنی عملکرد یا تبلیغات انتخاباتی

دسته: اخبار ویژه
۱۷ دیدگاه
دوشنبه - 14 مرداد 1398
فرافکنی عملکرد یا تبلیغات انتخاباتی

به تازگی آقای بردستانی مطلبی در مورد پرداخت هزینه مراسماتی چون دهه فجر از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق را در کانال خود بیان کرده اند. امیدواریم که بیان چنین مطالب بتواند در آینده موجبات خیر شود.

به تازگی آقای بردستانی مطلبی در مورد پرداخت هزینه مراسماتی چون دهه فجر از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق را در کانال خود بیان کرده اند. امیدواریم که بیان چنین مطالب بتواند در آینده موجبات خیر شود.

در پی آن مطلب آقای رحیمی مدیر عامل سابق سنگ آهن مصاحبه ای با سایت بافق فردا انجام داده اند. لذا به ذکر چند نکته در مورد آن مطلب و مصاحبه می پردازیم.

۱- نامه به صورت رسمی از طرف استانداری و پیرو نامه ای دیگر ارسال شده، که نشان دهنده یک اقدام باسابقه و معمول می باشد. گویا قبل از ارسال نامه هم توافقاتی صورت گرفته است.

۲- آقای رحیمی در مصاحبه عنوان کرده اند در زمان ایشان پرداختی صورت نگرفته است، که با توجه به فاصله زمانی ارسال نامه و اتمام مسئولیت شان یک امر معمول می باشد و چه بسا در طی مراحل اداری بوده است.

۳- مدیر عامل سابق در مصاحبه تاکید داشته اند که این پول برای بافق هزینه شود. سوال این است که در طول دوره مسئولیت شان چقدر و کجا برای رشد و توسعه شهر هزینه کرده اند؟ اصلا در این مدت بجز شعارهایی چون تخصیص وام، منزل مسکونی آهنشهر و حق جذب به نیروهای شرکتی چه اقدام عملی و پایداری انجام داده اند؟ غیر اینست که برخی از شعارهای ایشان در زمان مدیر عامل فعلی عملی گشته و به صورت مصوبات رسمی در حال اجراست.

۴- در ادامه مصاحبه بیان فرموده اند که نماینده در فرصت باقیمانده پیگیر تامین خوراک باشند. جناب آقای رحیمی اگر عامه مردم از دوندگی و تلاش های روزانه نماینده برای تضمین خوراک کارخانه های جوار معدنی بافق، از جمله فولاد ابویی، اطلاع نداشته باشند، به یقین شما با توجه به مسئولیت تان از آن اطلاع دارید و این صحبت شما به جز تخریب نماینده و صحبت های پوپولیستی چیز دیگری نیست.

۵- عنوان داشته اید که نماینده در سال پایانی پیگیر مناطق جدا شده از شهرستان باشند. آیا در زمان جداسازی این مناطق نماینده بیشتر اطلاع داشته یا جنابعالی؟ آن زمان چه کرده اید؟ صورتجلسات را چه کسانی امضا کرده اند؟ اصلا چه راه حلی پیشنهاد می کنید که آقای صباغیان انجام نداده باشد؟

جناب آقای رحیمی عزیز در پایان پیشنهاد می کنم اگر قصد شرکت در انتخابات را دارید بجای تخریب و تضعیف زیرکانه دیگران(بخصوص همشهریان تان)، نقاط قوت و توانایی های خود را بیان نمایید. به یاد داشته باشیم که تمام فعالیت های گذشته نامزدهای انتخابات توسط مردم مورد تحقیق موشکافانه قرار خواهد گرفت.

امضاء محفوظ


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
کارگر تیز بین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 مرداد 1398 - 10:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا برآشفته شدید بافق فردا.مردم چک سفید امضا ندادن به نماینده ای که شما سینه چاکش هستید.حرف حق زدن اقای رحیمی.اگر تلخه مقصر ایشون نیست.اگرم کاندیدا بشن صد درصد بهشون رای میدیم.

محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 مرداد 1398 - 11:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خوب خوب خوبی

رنجبر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 12:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
اول اینکه نویسنده این مطلب مشخص نیست ،پس احتمالا پشت این نوشته قصد و غرضی هست
دوم اینکه نماینده عزیز بگن چکارا و کجاها انجام دادن و نتیجه پیگیری هاشون و به عبارتی بازخورد جلساتشون چی بوده تا هیچ موقع سوء تفاهمی پیش نیات .
سوم اینکه اگه وجهه ی نماینده قراره با یه مصاحبه تخریب بشه ،پس بزار بشه چرا حرص میخورت
چهارم اینکه هیچ کدوم از صحبت ها و پیشنهادهای آقای رحیمی را نمیشه بی خیال بود مگر اینکه …..
پنجم اینکه سیاست انتخاب شدن برا نمایندگی جایی بود که قبل از انتخابات در جلسه ی همایش معلمان از حق معلمان دفاع بشه اما وقتی ازشون درخواست کنیم پیگیر یک موضوع بشن ،حتی به پیام هم توجه نکنن.
و ششم اینکه نماینده یا مدیر عامل برای منِ شهروندِ عادی هیچ فرقی ندارن ، برای من احقاق حقوق مردم مهمه که متاسفانه رفته ته جدول

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 12:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای صباغیان هم قبل از انتخابات میگفتند یک کیلو سنگ نمیذاریم از بافق بیرون برود حالا همه آنومالی ها رو واگذار کردند فقط مونده چاه گز اینم میترسن مردم اعتصاب کنن فعلا دست نگه داستن تا واکنش مردم را نسبت به واگذاری زاغیها و میشدوان و آنومالی شمالی و آنومالی مبارکه و … ببینن ! بعد چاه گز رو هم بدن بره!!!

حسینعلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 1:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ماشاءالله
به جناب آقای دکتررحیمی
دربین‌ تمام بافقی ها. تنها کسی که در سالهای ۷۲ و۷۳ در جریان غصب کردن بخش اعظمی از. سرزمین بافق والحاق ان‌ به اردکان بود ایشان بودند و صورتجلسه هایی امضا کردند و در مقابل این عمل غاصبانه رضایت دادنددرصورتی که نماینده اداره کل اطلاعات بودند ومی توانستند موثر باشند
چرا دفاعی از مردم مظلوم بافق نکردند الله اعلم
واما اینکه اخیرا مدعی مرزهای جغرافیایی شهرستان بافق شده اند جالبه ای کاش جواب این سوال مردم را می دادند که جناب آقای دکتر درسال ۸۹ و۹۰ که دفتر چاه گز در شهربهاباد افتتاح شد شما به عنوان یک شهروند دلسوز بافقی ومعاو.ن‌اداره کل اطلاعات چه اقدامی کردید ؟
در دوره ۶ ماهه مدیریتتان در شرکت سنگ آهن چه اقدامی بر ای برگرداندن آنومالی های منفک شده شرکت نمودید؟
چند نامه به ایمیدرو زدیدید ؟
چقدر درشکایت شورای شهرستان علیه ایمیدرو همکاری کردید درحالی که هم خودتان حقوقدان بودید و هم شرکت مشاور حقوقی داشت وهم شرکت به عنوان صاحب حق می بایست نسبت به صورتجلسه سال ۸۵ اعتراض می کرد. آیا جنابعالی اقدامی کردید؟
پس بهتره به جای تفرقه افکنی وشعار انتخاباتی دادن اگر واقعا دلتان با مردم بافق است همکاری کنید تایک شکایت دسته جمعی علیه ایمیدرو تنظیم شود شما که ماشاالله دکترای حقوق هستید ودر۳۰ سال خدمت صادقانه صاحب تجربه هم شده آید

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 2:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خواهش شما هم برای دفاع از نمایندتون اینجوری آقای دکتر رو تخریب نکنی رفتار شما هم پوپولیستیه آقای دکتر تو دل مردم جا دارن و وقتشه آقای صباغیان بکشن کنار چون چیزی از ایشون به بافق نرسیده و حالا نوبت یه نفر با نفوذ مثل آقای دکتره

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 7:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

الان نماینده دوندگی کردن و شرکت تهیه و تولید آنومالی ها رو داره واگذار می کنه!!! پس معلومه شما خبر نداری آنومالی ۲a وزاغیها رو دادن به یه شرکت اصفهانی همچنین میشدوان و آنومالی شمالی با اون ذخیره عظیم سنگ را داده بودن به اردکان که با دوندگی همین آقای دکتر رحیمی ۴۰ درصدش رو دادن به چغارت…

سعید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 8:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اینقدر چاپلوسی بسه شما در یک کلام بگویید آقای نماینده چه کار مثبتی برای بافق انجام داده…

    محسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 9:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    با سلام آقای دکتر رحیمی در قلب ما کارگران سنگ آهن جا دارن و زحمات زیادی در زمان مدیریتوشون کشیدن انشاالله در پناه خدا همیشه پیروز و سلامت باشن

فتوحی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 9:59 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای بافقی بزرگوار آقای دکتررحیمی که اینقدر جان نثارشون هستید در طول دورانی که حقوق بافق ضایع شده ودرحق مردمش ظلم شده ازجمله جداشدن آنومالی های شرکت سنگ آهن مرکزی بافق وچادرملو خودشون در جلسات حضور داشتند واکرلازم شد صورتجلساتی که به امضاء ایشون مزین است جهت تنویر افکار عمومی منتشر خواهدشد
درضمن ریشه بسیاری از بچه بافقی ها که درمدیریت ها تاحدی رشد کردند توسط بعضی از عناصر خوش خدمت زده شد

محمد مهدی فتوحی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 10:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام خدمت همه بافقیهای مومن عزیز
مومن یعنی کسی که مردم از او در امان باشند یعنی خسارتی به کسی وارد نمی کند.
بافقیهای عزیز چرا تفرقه و چند دستگی؟ چرا تخریب یکدیگر؟ چرا غیبت و یا خدای نکرده تهمت؟
بهترین کار برای ما حفظ وحدت و خدمت برای مردم وخدا نه شهرت ومال
زود است تخریب یکدیگر و شاد کردن دل مغرضان بافق
ان شاءالله بزودی فردی بابصیر،باتقوا ومومن از این خطه ولایت مدار به مجلس راه پیدا کند که برای شهر و حوزه انتخابی که چه عرض کنم برای کشور و انقلاب و جهان مناسب باشد.
پس همه مومن باشیم و از اذیت وآزار به یکدیگرپرهیز کنیم.

جعفری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 11:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آق اسید کسی قصد تخریب آقای رحیمی را ندارد وچاپلوسی هم کار خوبی نیست از ناحیه هرکسی که باشد ولوازناخیه جنابعالی

برزگری بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 12:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای بافقی عزیز
۴۰ درصد آنومالی های میشدوان وشمالی باپیگیری ها و جلسات آقای نماینده واعضای شورای شهر به بافق برگشت اکرهم قبول ندارید صورتجلسات ومصوباتش رابگذارم توی همین سایت لطفا اطلاعاتتان رازیادترکنید

    بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 2:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    آقای صباغیان رفتند دفتر مدیر ایمیدرو که پیگیر عدم واگذاری آنومالی ها بشوند نتیجه اش این شد که حسن امیرزاده از سنگ آهن چغارت اومد فلات مرکزی اونم تبدیل وضعیت …

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 12:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من میگم اگرنماینده ای کاری انجام داده باشدتمام زمین وآسمان هم دست دردست هم بگذارندنمیتواننداوراتخریب کنندمثل آقای تابش ولی متاسفانه نماینده مابه جای پیگیری مشکلات شهرستان به دنیال چرایی عدم پاسخگویی رئیس جمهوربه مجلس است یکی نیست بگه آخه بابااین پاسخگویی رئیس جمهوربه مجلس به توچه وچه دردی ازمردم بافق درمان میکنه که شماافتادی دنبالش

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 1:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام دوستان گرامی اگر کمی انصاف داشته باشیم و تغیرات را در شهر ببینیم شاید کمی به عملکرد نماینده شهرمان پی ببریم تنها شهری که در ایران ۲ درصد عوارض از سنگ اهن میگیره بافقه بررسی کنید بعد از تجمیع عوارض و قطع شدن ان چه کسی پیگیری کرده و برقرار شده کارخانه گندله و فولاد ابویی و چرخه فولاد که توسط ابویی داره تکمیل میشه را از اقای ابویی سوال کنید کی مافیای فولاد را در این منطقه شکست داده پزشک متخصص و راه بافق یزد و ….

جوان بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 19 مرداد 1398 - 2:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

قابل توجه مدیر سایت بافق فردا
حتما در جریان هستید در جایی که قرار است به شخصی انتقاد شود
و عملکرد یا سخنانش به چالش کشیده شود
دیگر امضا محفوظ معنا ندارد
وقتی نویسنده نامعلوم هست پس منافق ترسویی است که شجاعت رودررو حرف زدن و جواب گرفتن را ندارد
به نویسنده نادان مقاله می گویم سنگی در چاه نیاندازد که تا سالها عاقلان از بیرون آوردنش عاجز باشند
شما نه طرفدار آقای صباغیان هستید و نه مخالف آقای رحیمی
شما مخالف اتحاد بافقی ها هستید شما مخالف پیشرفت بافق هستید
میخواهید در دور آینده کسی از بافق نماینده نشود همین وبس

You cannot copy content of this page