قطاری که هیچگونه خدمات پزشکی نداشت

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
سه‌شنبه - 15 مرداد 1398

روز یکشنبه ۱۳مرداد با قطار مشهد کرمان ساعت ۱۷:۲۰دقیقه به سمت بافق حرکت کردیم. یک ساعت بعد از حرکت یکی از نزدیک ایستگاه تربت حیدریه یکی از همراهانمان که معلول جسمی حرکتی بود دچار مشکل شد . سریع برای آوردن پزشک قطار بر بالین بیمار به رئیس قطار مراجعه کردیم که در کمال ناباوری شندیدم هیچ پزشکی در قطار نیست از این بدتر اینکه حتی هیچ شخصی در بین پرسنل قطار حتی الفبای کمکهای اولیه را نمی دانست.
مریض را به همراه خانوده اش در ایستگاه مبارکه پیاده کردیم و بعد از اعزام به بیمارستان با آمبولانس که حتی هزینه آنرا خودشان پرداخت کردند مجبور شدند برای مسیر تربت حیدریه به بافق با قطاری دیگر دوباره بلیط بگیرند.
چرا نظارتی بر تعهدات و خدماتی که باید به مسافرین داده شود نیست؟


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 2:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا لعنتشون کنه علاوه بر اینکه کاهش درد برای این دسته از خانواده ها باشند بارشون رو مشکل تر می کنند

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مرداد 1398 - 3:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با عرض سلام. با توجه به وجود ایستگاههای تشکیلاتی زیاد در طول مسیروفاصله نزدیک با شهرها در اکثر قطارها پزشک مستقروجود نداردودر صورت بروز هرگونه مشکل،درخواست امداد شده ودرنزدیکترین ایستگاه اورژانس حاضر میشه ودرصورت لزوم به نزدیکترین بیمارستان اعزام میشودوهزینه ای بابت اورژانس دریافت نمیشه. درضمن درصورت اعزام مسافر رئیس قطار تلفنگرامی مبنی بر اطلاع رسانی از این موضوع به کنترل هر ناحیه راه آهن مخابره کرده وبا هماهنگی کنترل مسافراعزامی با اولین قطار بدون پرداخت هزینه امکان ادامه مسیر رو داره‌.

You cannot copy content of this page