آزادگان ما ذخائر معنوی کشور

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 26 مرداد 1398

به روان پاک شهیدان درود
۲۶مرداد سال روز ورود رزمندگان جوان که برای دفاع از خاک پاک ایران و نگهبانی از جمهوری اسلامی در جبهه نابرابر حاضر شدند با دشمن خونریز عراقی تا دندان مسلح با تمام قدرت جنگیدند و بنا به سر نوشت در دستان پلید صدامیان اسیر شدند.
برای تمام ازادگان کشورمان که زنده اند ارزوی تندرستی و شادی و برای رفتگان شان ارزوی هم نشینی با امام حسین دارم البته اگره هرگز نمیرد انکه دلش زنده شد به عشق
ازادگان دلاور ما بهترین سال های عمر خود را که می توانستند مثل خیلی ها دنبال درس خواندن و خرید زمین و پیدا کردن پست مقام باشند را در چنگال دشمن خونخار بی رحم اسیری کشیدند و بعضی های انها مظلومانه در اوج غربت به شهادت رسیدند تا ما ملت از هر بندی ازاد باشیم اسیری کشیدند رنج بردند تا جمهوری اسلامی ایران پاینده و پایدار بماند تا ارمانهای مردم انقلابی محفوظ بماند.

همان طور که ازادگان ما جوان و شادی خود را برای ابادی و پیشرفت کشور فدا کردند امروز هم باید در صحنه باشند و با چشمان تیز بین خود بر کارکرد مسئولین قانون گذار و قاضی و مجری نظارت دقیق نمایند ازادگان ما نباید گوشه نشین و خانه نشین باشند.
به قولی قدیمی ها کار را ان کرد که اخر رساند
باید مثل گذشته با جان دل درصحنه بود و با تشکیل نهاد ها و انجمن های مردم نهاد نگهبان واقعی جمهوری اسلامی بود و پشتیبان مردم و نظام بود .
پاینده باد ایران
علیرضا رنجبر بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page