بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای گزستان بافق با اعتباری بیش از ۴ میلیارد ریال

دسته: ورزشی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 4 شهریور 1398

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراها و دفتر فنی استانداری،مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان بافق و جمعی دیگر از مسوولان استان و شهرستان زمین چمن مصنوعی روستای گزستان با اعتباری بیش از ۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های مسوولین شهرستان با بیان اینکه با بهره برداری از این زمین تعداد زمین های چمن مصنوعی در روستاهای بافق به ۴ زمین می رسد گفت:این طرح با مشارکت بخشداری و اداره ورزش و جوانان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مسعود شریعتی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در بحث احداث زمین چمن مصنوعی عملکرد قابل قبولی در سراسر کشور داشته است عنوان کرد: طی دو سال اخیر ۱۸ سهمیه به استان یزد اختصاص داده شد که با همکاری خیرین، خودیاری شورای اسلامی و دهیاری روستاها عملیات زیرسازی زمین ها به سرانجام رسید.

وی افزود: سهمیه تخصیص یافته احداث زمین چمن در استان از ۱۸ به۴۰ زمین افزایش یافت و خوشبختانه دولت توانست در مناطق روستایی که هیچگونه فضای ورزشی نداشته و سرانه آنها صفر بوده فضای ورزشی ایجاد کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه تامین زیرساخت ورزشی موجب خواهد شد جوانان به مناطق روستایی خود بازگشت خوبی داشته باشند تصریح کرد: برگزاری جام نوروز، مسابقات تابستانه و جام خوشه چین از جمله فعالیت های انجام شده در روستاها است که به موجب ایجاد این زمین های چمن و محیا کردن وسایل ورزشی انجام می پذیرد.

IMG_20190826_205656IMG_20190826_205650


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
مجتبی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 شهریور 1398 - 9:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اصراف نیست!! ۴۰۰ میلیون بدین زمین چمن مصنوعی احداث کنید تو گزستان یا هر روستای دیگری اطراف بافق. چطور بیت المال را حیف و میل میکنید؟؟تمام گزستانی های محترم تو بافق ساکن هستند زمین چمن مصنوعی به چه درد اونها میخوره؟؟؟

مرضیه . د این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 8:19 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ماشالله به قدرت حاج عباس حاجی حسنی که هر جا باشه باعث آبادانی و عمران آنجا میشه…

You cannot copy content of this page