مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد:تبدیل نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق به اداره در گرو پذیرش سازمان اداره استخدامی کشور

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 5 شهریور 1398
تبدیل نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق به اداره در گرو پذیرش سازمان اداره استخدامی کشور

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد تبدیل نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق به اداره را در گرو پذیرش سازمان اداره استخدامی کشور عنوان کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد تبدیل نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق به اداره را در گرو پذیرش سازمان اداره استخدامی کشور عنوان کرد.

فاطمی در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه ماه بازار واقعدر در میدان خان بافق، با بیان اینکه بارها و بارها مکاتبات و پیگیری برای تبدیل شدن نمایندگی بافق به اداره انجام گرفته است اظهار داشت:نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز به این موضوع ورود کرد و مجدانه پیگیر بود.

وی افزود: به دلیل تغییرات در سازمان اداره استخدامی هنوز پذیرش صورت نگرفته و بازبینی مجدد انجام شد.

فاطمی با بیان اینکه بافق با دارا بودن امتیازات بسیار خوب در این خصوص قابلیت اداره شدن را دارد گفت: این موضوع به مسائل کشوری بستگی دارد و از هیچ کس و هیچ جا هنوز این موضوع را نپذیرفتند.

وی در پاسخ به اینکه علت کمرنگ شدن حضور شما در بافق چیست؟ بیان کرد:سه روز متوالی در بافق بودم و مسائل این شهرستان را رصد می کنم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به اینکه بافق در مقطعی از توسعه گردشگری عقب ماند خاطر نشان کرد: تعطیلی اماکان گردشگری طبق قانون ۶ روز مصوب شد و برای کل اماکن گردشگری کشور قابل اجرا است.

فاطمی با اشاره به اینکه تور از یک کشور برای حضور در بافق برنامه ریزی می کند عنوان کرد: تلاش کردیم بافق جزو تورهای گردشگری باشد اما به راحتی با تعطیلی ها و تصمیمات آنی به این برنامه ضربه وارد می آید.

وی ادامه داد: گردشگری ریزه کاری هایی دارد با مسوولین صحبت کردیم و همه واقف شدند که تصمیمات آنی و غلط می تواند به سرمایه گذاران کمپ ها و هتل ها زیان برساند.

فاطمی با بیان اینکه با خواهش از تورها و قول اینکه اتفاقی در رابطه با تعطیلی کمپ ها در بافق رخ نمی دهد پذیرفتند که بار دیگر به حضور گردشگر در شهرستان کمک کنند یادآور شد: امام جمعه و فرماندار کمک خواهند کرد تا بحث گردشگری ادامه یابد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در پاسخ به اینکه میزان اعتبارات تخصیص یافته شهرستان و استان در بحث گردشگری چقدر است گفت:در حال حاضر حضور ذهن ندارم.

وی همچنین در خصوص راهکار رفع مشکلات سرمایه گذار مجموعه گردشگری آریز تصریح کرد: این مجموعه یکی از زیباترین مجموعه های گردشگری استان است سرمایه گذار آن به چند بانک معرفی شد و بانک باید بپذیرد که از منابع داخلی و ملی هزینه کند.

فاطمی در پاسخ به اینکه آیا فکر نمی کنید سرپرستی دو شهرستان بافق و بهاباد را به عهده خانم رنجبر گذاشتن موجب کندی توسعه گردشگری بافق می شود تصریح کرد: این مسوولیت موقت است نیرویی از شهرستان بهاباد پیگیر مسائل می باشد خانم رنجبر نیز خیلی در آن شهرستان حضور ندارد و فقط مکاتبات را پیگیری می کند و بزودی مسوول جدید معرفی می شود.

وی در پاسخ به اینکه بافق برای پیشرفت در حوزه گردشگری باید وارد چه مقوله ای شود گفت: برای ماندگاری و اقامت گردشگر در بافق می بایست طرح ها و مجموعه آبی، حمام سنتی و… اجرایی شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page