رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق:مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در بافق برگزار می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 8 شهریور 1398
مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در بافق برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق گفت: مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر روز جمعه 8 شهريورماه ساعت 11:30 در مسجد جامع برگزار می شود.

IMG_20190830_001756
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق گفت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر روز جمعه ۸ شهریورماه ساعت ۱۱:۳۰ در مسجد جامع برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق ؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق گفت: شهیدان رجایی و باهنر نشان دادند که می توان پاک زندگی کرد و برای همیشه در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی جاودانه شد.

سید علی رضا سلیمانی بافقی در ادامه تلاش شبکه های ضدانقلاب و برخی نفوذی های داخل برای تطهیر چهره منافقین یادآور شد و افزود: جنایات منافقین از دهه ۶۰ تاکنون هیچ گاه از حافظه تاریخی مردم ایران پاک نمی شود و هشتم شهریور بهترین فرصت برای تبیین جنایات منافقین است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق بیان داشت: ترور و شهادت شخصیت های بزرگی نظیر شهید رجایی و باهنر، آیت الله مدنی و قدوسی، شهید عراقی و فرزندش حسام، سرتیپ دستجردی و شهید اندرزگو در شهریورماه تنها بخشی از جنایات منافقین محسوب می شود که باید برای مردم بازگو شود.
سلیمانی با اشاره به برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در شهر بافق عنوان کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان روز جمعه ۸ شهریورماه ساعت ۱۱:۳۰ در مسجد جامع برگزار می شود.
وی ادامه داد: فرماندار شهرستان بافق سخنران بعد از خطبه های نماز جمعه خواهد بود و سپس مسئولان و مدیران اجرایی پاسخگو سوالات و درخواست های نمازگزاران و شهروندان عزیز می باشند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در پایان به تشریح برخی برنامه های محوری هفته گرامیداشت دولت پرداخت و تصریح کرد: تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری، درج جملات امام راحل و مقام معظم رهبری درباره شهیدان رجایی و باهنر در سربرگ مکاتبات اداری، افتتاح طرح های عمرانی، استفاده از ظرفیت مجازی با موضوع شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، نشست های بصیرتی و روشنگری بخشی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در این ایام می باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page