دستاوردهای سفر شریعتمداری به بافق از زبان رییس شورای اسلامی شهر

دسته: اخبار ویژه
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 14 شهریور 1398
دستاوردهای سفر شریعتمداری به بافق از زبان رییس شورای اسلامی شهر

رئیس شورای اسلامی شهر بافق گفت: وزیر تعاون در جلسه ای که با حضور مسوولین شهرستان بافق که در بوم قلعه آریز برگزار شد قول تامین خوراک شرکت سنگ آهن را داد

رئیس شورای اسلامی شهر بافق گفت: وزیر تعاون در جلسه ای که با حضور مسوولین شهرستان بافق که در بوم قلعه آریز برگزار شد قول تامین خوراک شرکت سنگ آهن را داد.

حسن محمدی با اشاره به دستور دیگر وزیر در خصوص تخصیص تجهیزات و تامین متخصص پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان بافق عنوان کرد:با پیگیری شورای اسلامی شهر و با کمک شرکت سنگ آهن پزشک متخصص کلینیک تامین می شود‌.

وی افزود: مقرر شد این مرکز بصورت شبانه روزی ارائه خدمت نماید و تجهیزات مورد نیاز هم با کمک ریاست سازمان تامین اجتماعی و اداره کل فراهم گردد.

محمدی با اشاره به گفتگوی تلفنی وزیر تعاون با ریاست سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: کمک های قابل توجه ای از سوی وی و با دستور وزیر تعاون به مرکز سرای رحمت ارائه می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق عنوان کرد: از ریاست صندوق خواسته شد در زمینه ادامه روند ساخت کارخانه گندله سازی، کارخانجات جوار معدنی، پرداخت حق وحقوق شهر، پیگیری تامین خوراک سنگ آهن، الحاق آنومالیهای دیگر به شرکت سنگ آهن پیگیری و مساعدتهای لازم بعمل آید.

محمدی ادامه داد:با توجه به اینکه قریب هشتاد درصد مردم بصورت مستقیم وابسته به سنگ آهن هستند و بیست درصد باقیمانده نیز جزء ارگانهای خدمات رسان می باشند مقرر شد تعرفه پزشکان برای همه مردم با تخفیف باشد و سنگ آهن مابه التفاوت آن را پرداخت نماید .

محمدی در پایان در پاسخ به اینکه آیا وزیر پیرامون پرداخت دو درصد عمران و آبادانی نیز دستوری داده است تصریح کرد:به دلیل اینکه دو درصد در حال حاضر پرداخت می شود این موضوع مطرح نشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۵۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
رنجبر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 15 شهریور 1398 - 2:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام و خداقوت به آقای وزیر و قولهایش.
ان شالله که در حد قول باقی نمونه و بتونیم به زودی خبر اجرا و عملی شدن قول ها را بخونیم.

رنجبر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 15 شهریور 1398 - 8:02 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود
به هر حال اگر نماینده تو مجلس نداشتیم وزیر بافق نمی امد
باید قدر دانست

You cannot copy content of this page