ماجرای علی کتاب باز در محرم ۹۸

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 21 شهریور 1398

photo_2019-09-12_09-13-57

چند سالی است که دهه اول محرم، غرفه های فرهنگی رسانه ای توسط کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) با همکاری آستان مقدس امامزاده عبدالله (علیه السلام) بافق در صحن بیرونی امامزاده برپا می‌شود؛ که یکی از غرفه های ثابت این حرکت فرهنگی، غرفه عرضه کتب شاخص و محصولات فرهنگی میباشد. همین غرفه باعث شده تا هر سال، علی کتاب باز سری به آن بزند…
رسم علی آقای داستان ما این است که شام غربیان امام حسین (علیه السلام) حضور پیدا میکند و کتابهایی روزی اش می شود که روایت امسال را بخوانید:

علی کتاب باز به همراه یکی از دوستانش به محل غرفه کتاب آمدند؛ پس از سلام و احوال پرسی، چشمش افتاد به کتاب “پنج گفتارِ حضرت آیت الله خامنه‌ای در بابِ #استغفار_و_توبه”.
از دوستان حاضر در غرفه کتاب پرسید: این کتاب چطوره؟
پاسخ شنید: اگر بخواهید در این زمینه مطالعه ای داشته باشید، قطعاً خوب است.

رفیقش گفت: علی عازم کربلاست، کتابی معرفی کن که در این زمینه خوب باشه.
کتاب #مسافر_کربلا معرفی شد.

یکی از افراد حاضر در غرفه که میدانست علی چند سالی است زندگی مشترک خود را آغاز کرده و نسبت به رفتار در زندگی و تربیت فرزند دغدغه دارد؛ کتاب #پدرانه_مادرانه را به او معرفی کرد.

و این چنین سه کتاب فوق را از طرف کانون هدیه گرفت.

خدا را شاکریم که بر ما منت نهاده و توانستیم زمینه ای فراهم کنیم تا در خدمت سلایق و قشرهای مختلف باشیم.

ان شاء الله بتوانیم با روی خوش و محتوایی جذاب، همه را به سمت زیبایی های اسلام سوق دهیم؛ #جذب_حداکثری…

در همین گزارش فرصت را مغتنم می شماریم و از همکاری آستان مقدس امامزاده عبدالله (علیه السلام) و از حضور اعضای کانون که خالصانه پای کار آمدند و در این ایام به روشی دیگر خادم و عزادار مولا بودند و مسئولینی که از غرفه ها بازدید کردند و به فعالان این عرصه خداقوت گفتند؛ تشکر می کنیم.

همچنین بر خود لازم میدانیم از برنامه فرهنگی و شایسته پایگاه مقاومت شهید فهمیده که اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی #الی_حبیب نمودند و از مسئول برگزاری مسابقه، سید مجتبی نوروززاده و مجموعه هایی که از این مسابقه حمایت و پشتیبانی کردند؛ تقدیر و تشکر نمائیم.

امید است که همگی خالصانه قدم برداشته تا با گوشه چشمی قبول نمایند.

روابط عمومی کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page