اهداء «بن خرید تحصیلی» به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 22 شهریور 1398
اهداء «بن خرید تحصیلی» به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) بافق

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق از اهداء «بن خرید تحصیلی» به دانش آموزان تحت پوشش این کمیته خبر داد و گفت: با همت و مساعدت مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی تعداد 161 بن خرید لوازم التحریر و کیف و کفش تهیه و به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد بافق اهدا شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق از اهداء «بن خرید تحصیلی» به دانش آموزان تحت پوشش این کمیته خبر داد و گفت: با همت و مساعدت مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی تعداد ۱۶۱ بن خرید لوازم التحریر و کیف و کفش تهیه و به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد بافق اهدا شد.
سید رضا هاشمی پور با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اظهار کرد: با هدف تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق «بن خرید تحصیلی» به مبلغ یک میلیون ریال به دانش‌آموزان و دانشجویان اهدا شد.
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق ۱۵۴ دانش آموز و ۷ دانشجو تحت پوشش دارد که بنا دارد در آستانه سال تحصیلی بسته‌های آموزشی اعم از لوازم التحریر و کیف و کفش به آنها بدهد که امیدواریم با اهدا این بن بخشی از این بسته ها فراهم شود.
هاشمی پور در پایان از مساعدت “مهندس اسلامی” مدیر مجتمع و “مهندس میرابی” مدیر روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به پاس همراهی در این امر ارزشمند و خیر تقدیر و تشکر کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page