نارنجی پوشان بافق بار دیگر شکست خوردند

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 11 آبان 1391
در پی ضعف در خط دفاعی ؛
تیم سنگ آهن بافق امروز در یک دیدار خانگی در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول کشور ، میزبان شهرداری اراک بود ؛ که متاسفانه با تک گل تیم میهمان در نیمه نخست ، بازی به نفع اراکی ها به پایان رسید.

به گزارش بافق نیوز ، در این دیدار خانگی که صحنه خاصی را در بر نداشت ؛ تیم سنگ آهن بافق علی رغم عملکرد بهتر نسبت به تیم حریف ، نتوانست از پیروز شدن تیم میهمان خود جلوگیری کند و با تک گل دقیقه ۲۴ بازی ، این دیدار خانگی هم نتیجه ای نداشت و تیم شهرداری اراک دست پر به خانه بازگشت.

داور این مسابقه که سیدمهدی سیدعلی نام داشت ؛ در ساعت ۱۴:۳۵ دقیقه شروع بازی را اعلام می کند و در ابتدا تیم سنگ آهن بازی را هجومی آغاز کرده و موقعیت های خوبی را از دست داد.

دقیقه ۲۲ بود که کُرنر عباس آقایی تماشاگران را نیم خیز کرد ولی در پی آن با حمله تیم میهمان و با غافلگیری خط دفاعی نارنجی پوشان سنگ آهن ، دقیقه ۲۴ بود که مجتبی قربانی توانست دروازه ابراهیم میرزاپور را فرو بریزد.

البته تعویض های فیروز کریمی هم ثمری نبخشید و بازی با ۲ دقیقه وقت اضافه در نیمه اول به سود بنفش پوشان اراکی به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز هرچند توپ و میدان دست تیم سنگ آهن بافق بود ؛ ولی به غیر از افزوده شدن به تعداد کارت های نشان داده شده از سوی داور ، مورد خاص دیگری مشاهده نشد.

در این بین از ۵ کارت زرد داور ، ۲ مورد سهم تیم میزبان بود.

در نیمه دوم هم با وجود ۵ دقیقه وقت تلف شده اش ، راهی برای سنگ آهنی ها به سوی دروازه حریف باز نشد و علی رغم حمایت تماشاچیان ، بار دیگر امتیاز میزبانی بهره ای برای تیم بومی ما نداشت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
باهوش این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 11 آبان 1391 - 8:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا تعطیلش کنین بره

You cannot copy content of this page