پکیج با کمترین قیمت ممکن برای خانواده ها تهیه شده /شهریه اضافه ای نگرفتیم

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
چهارشنبه - 3 مهر 1398
پکیج با کمترین قیمت ممکن برای خانواده ها تهیه شده /شهریه اضافه ای نگرفتیم

در پی انتشار خبری با عنوان" حواشی ابتدای مهر مدارس بافق و پاسخ مدیر آموزش و پرورش"در سایت خبری تحلیلی"بافق فردا" مدیر آموزشگاه بوستان فضیلت جوابیه ای برای بافق فردا ارسال نموده اند که عینا منتشر می شود.

در پی انتشار خبری با عنوان” حواشی ابتدای مهر مدارس بافق و پاسخ مدیر آموزش و پرورش”در سایت خبری تحلیلی”بافق فردا” مدیر آموزشگاه بوستان فضیلت جوابیه ای برای بافق فردا ارسال نموده اند که عینا منتشر می شود.

با توجه به شکواییه ها در باب موضوعات مطرح شده از اموزشگاه خدمت همشهریان عزیز عارضم که مراجعین جهت ثبت نام پایه پیش دبستانی اموزشگاه ۵۰ نفر بوده است.به چند دلیل ناچار به پذیرش نو اموزان بودیم اول اینکه به گمان اینکه در شهرک هیچ مرکز پیش دبستانی موجود نیست جهت رفاه حال ساکنین بناچار قادر به عدم پذیرش مراجعین نبودیم و ۳۴ نو آموز را پذیرش کردیم کما اینکه به محض اطلاع از دایر شدن مهدکودک و پیش دبستانی با مدیریت جدید در شهرک تمامی مراجعین را به آن ساختمان ارجاع دادیم و حتی از مراجعین اخر هم درخواست کردیم که به آن مرکز مراجعه کنند تا امار نرمال شود اما نپذیرفتند و اصرار به ماندن داشتند.

در ثانی طی درخواستهای مکرر از اداره بنا بر پیگیری باز پس گرفتن یکی از کلاسهای ما، بدلیل نیاز اموزشگاه به کلاس اضافی، که هنگام تحویل ساختمان به یکی از مدارس داده شده بود و عدم پیگیری اداره بدلیل ،شاید، درگیریهای اخیر در باب بسته های حمایتی متاسفانه امکان تقسیم دانش اموزان در دو کلاس میسر نشد.

البته ناگفته نماند که کلاسهای آموزشگاه بسیار بزرگ بوده و فضای کافی دارد و در ضمن کلاس دارای یک مربی و یک کمک مربی نیز میباشد.

اما بدلیل رفاه حال نوآموزان و راحتی خیال والدین در حال تجهیز ساختمانی مجزا برای پیش دبستانی هستیم و مراحل دریافت مجوز ما در جریان میباشد.

اما در باب پکیج مدرسه، این پکیج با کمترین قیمت ممکن برای خانواده ها تهیه شده و تهیه آن هیچ اجباری برای خانواده ها نداشته و لیست اقلام به ایشان معرفی شده بود تا اگر دوست داشتند خودشان پکیج را تهیه کنند قیمت پکیج لوازم پیش دبستانی که توسط آموزشگاه تهیه شده بود ۱۷۵ هزار تومان بوده و هزینه اقلام آموزشی شامل جزوات طراحی شده توسط اموزشگاه و کتب آموزشی شامل ۷ کتاب مبلغ ۱۵۲ هزار تومان هست.

مجدد تاکید میکنم تهیه پکیج مدرسه هیچ اجباری نداشته و صرفا به لحاظ زمانی و اقتصادی کمک حالی بود برای خانواده ها.
در باب دریافت هزینه شهریه فقط ۵۰۰ هزار تومان از خانواده ها دریافت شده و هنوز مابه التفاوت شهریه از هیچکس دریافت نشده و مبلغ قابل توجهی که ذکر شده جای بسی تعجب دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 3 مهر 1398 - 2:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا اموزش و پرورش روی بعضی مهد ها که بچه های بین ۵ تا ۷سال را جذب کرده اند درحالیکه می بایست به پیش دبستانی بروند و همچنین مبالغ هنگفت یک میلیون وهشتصد هزارتومن میگیرن نظارت نمیکنه

You cannot copy content of this page