دانش‌آموزان دبستان سما دانشگاه آزاد بافق با اهدای شاخۀ گل به پرسنل دامپزشکی شهرستان، فرا رسیدن روز ملی دامپزشکی را تبریک گفتند

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
یکشنبه - 14 مهر 1398
دانش‌آموزان دبستان سما دانشگاه آزاد بافق با اهدای شاخۀ گل به پرسنل دامپزشکی شهرستان، فرا رسیدن روز ملی دامپزشکی را تبریک گفتند

در این دیدار دانش‌آموزان در نشست صمیمی با فرزانه سالاری سرپرست شبکه دامپزشکی در خصوص رشتۀ دامپزشکی، اهمیت و دشواری فعالیت‌های آن گفتگو کردند. سالاری ضمن خوش‌آمدگویی به دانش‌آموزان اظهار داشت: بسیار خوشحالیم از این که اهمیت دامپزشکی در تأمین سلامت مردم برای دانش‌آموزان بیان شده است و از مربیان این عزیزان که این کار فرهنگی را انجام داده‌اند، سپاسگزاریم.

IMG_20191006_220937
در این دیدار دانش‌آموزان در نشست صمیمی با فرزانه سالاری سرپرست شبکه دامپزشکی در خصوص رشتۀ دامپزشکی، اهمیت و دشواری فعالیت‌های آن گفتگو کردند.
سالاری ضمن خوش‌آمدگویی به دانش‌آموزان اظهار داشت: بسیار خوشحالیم از این که اهمیت دامپزشکی در تأمین سلامت مردم برای دانش‌آموزان بیان شده است و از مربیان این عزیزان که این کار فرهنگی را انجام داده‌اند، سپاسگزاریم.
وی در ادامه افزود: درست است که دامپزشکی به معنای پزشک دام است اما حیطۀ وظایف دامپزشکی بسیار فراتر بوده و تنها یکی از اقدامات دامپزشکی، شناسایی و درمان دام‌های بیمار به ویژه در زمینه کنترل بیماری های مشترک است. اولویت دامپزشکی بر مبنای تامین سلامت غذایی است و در این راستا شیر، عسل، انواع گوشت قرمز و سفید و … جزء فرآورده‌های خام دامی محسوب می‌شوند که تأمین و تضمین کنندۀ سلامت و امنیت آنها بر عهده دامپزشکی است که در نهایت غذای سالم را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page