پروژه جاده سیروس آباد بافق در سه فاز عملیاتی احداث می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 17 مهر 1398
پروژه جاده سیروس آباد بافق در سه فاز عملیاتی احداث می شود

فرماندار بافق در بازدید از پروژه احداث جاده بافق به سبزدشت گفت: پروژه جاده سیروس آباد بافق طی سه فاز عملیاتی ساخته خواهد شد.

فرماندار بافق در بازدید از پروژه احداث جاده بافق به سبزدشت گفت: پروژه جاده سیروس آباد بافق طی سه فاز عملیاتی ساخته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز سه شنبه ۱۶ مهرماه، فرماندار بافق به همراه پورامینی بخشدار مرکزی، فتوحی رییس اداره راه و شهرسازی و دهستانی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان از پروژه جاده سیروس آباد بافق بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث این مسیر قرار گرفتند.
فرماندار بافق در حاشیه این بازدید گفت: طول مسیر جاده بافق به سبزدشت که معروف است به جاده سیروس آباد، حدود ۴۶ کیلومتر می باشد.
محمد زاده رحمانی با اشاره به اینکه در مجموع حدود ۴ کیلومتر از مسیر نیازمند عملیات کوه بری است، ادامه داد: هم اکنون در مرحله اول کوه بری قرار داریم که به طول دو کیلومتر می باشد.
وی افزود: با اتمام عملیات کوه بری در دو نقطه به طول چهار کیلومتر بقیه مسیر هموار است.
فرماندار بافق ابراز امیدواری کرد: در تلاش هستیم که این پروژه را در سه فاز عملیاتی کنیم و بتوانیم در دهه فجر امسال قسمت اول از سمت چاه طلوع را آماده و زیر عبور ببریم.
بخشدار مرکزی بافق نیز در این بازدید گفت: احداث این مسیر از درخواست های ۴۰ ساله اهالی دهستان سبزدشت بافق می باشد که امیدواریم در آینده نزدیک این خواسته مردم تحقق یابد.
داود پورامینی افزود: با تکمیل این پروژه علاوه بر اینکه ۶۰ روستا و آبادی را به بافق نزدیک می کند یک راه ارتباطی دیگر نیز از سمت منطقه سبزدشت بافق بین دو استان یزد و کرمان ایجاد می شود.
گفتنی است پیمانکار این پروژه شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان بافق می باشد.

IMG_20191009_062731IMG_20191009_062717


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page