فرماندار شهرستان بافق:پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پل رودخانه شور بافق

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 17 مهر 1398
پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پل رودخانه شور بافق

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز 16 مهرماه، فرماندار بافق به همراه مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان و رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان از پروژه پل رودخانه شور بازدید و از نزدیک در جریان عملیات احداث این پل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز ۱۶ مهرماه، فرماندار بافق به همراه مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان و رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان از پروژه پل رودخانه شور بازدید و از نزدیک در جریان عملیات احداث این پل قرار گرفتند.

فرماندار بافق در حاشیه این بازدید یکی از علت های زمانبر شدن این پروژه را مسائل فنی این پروژه عنوان کرد و گفت: پل رودخانه شور یکی از قطعات مهم بزرگراه یزد _ بافق می باشد که بنا به عرض رودخانه و بافت خاک ۲۰ ستون با عمق نزدیک به ۳۰ متر در عمق رودخانه شمع ریزی شده و با بالاترین استاندارد اجرایی شده است.

محمد زاده رحمانی تصریح کرد: هم اکنون این پروژه به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و امیدواریم قالب بندی آن فردا و هفته آینده نیز بتون ریزی انجام شود.

فرماندار بافق در پایان ابراز امیدواری کرد: مراحل باقیمانده از این پروژه روند آسانتری دارد که امیدواریم ظرف یک تا دو ماه آینده تمام شود.

مظفری مدیر ساخت و توسعه راه های استان یزد نیز در این بازدید با اشاره به اینکه این پروژه از سال ۹۶ آغاز شده و به علت کمبود اعتبار و مسائل فنی این پروژه زمانبر شده است، تصریح کرد: در مجموع در حدود ۱۵ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل این پروژه نیاز است.

IMG_20191009_063129IMG_20191009_063117


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page