بافق گرمترین و سبزدشت سرترین نقطه استان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 1 آبان 1398

کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی یزد با بیان این که از امروز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده نوسانات جوی قابله ملاحظه‌ای در استان پیش بینی نمی‌شود،‌ از بروز رگبارهای پراکنده و کاهش دو تا سه درجه‌ای دمای استان در روزهای ابتدایی هفته آینده خبر داد.

«محمدرضا شیرغلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که بر اساس اطلاعات بدست آمده از نقشه های هم‌دیدی و آینده نگری اداره کل هواشناسی یزد، آسمان این استان برای امروز چهارشنبه یکم آبان ماه کمی ابری، در بعد از ظهر با افزایش ابر، افزایش سرعت باد و احتمال رگبار پراکنده به ویژه در ارتفاعات پیش بینی می‌شود، اظهار کرد:‌  طی ۲۴ ساعته گذشته دمای هوای یزد بین ۱۳ تا ۲۷ درجه سانتی گراد در نوسان بوده ولی تا روز شنبه چهارم آبان‌ماه نیز تغییرات دما در استان قابل ملاحظه نخواهد بود.

وی از کاهش دو تا سه درجه‌ی دمای هوای استان از روز یکشنه پنجم آبان ماه به مدت دو روز، گفت: برای روهای ابتدایی هفته آینده نیز بارش بارن و گبارهای پراکنده در استان بسیار محتمل خواهد بود.

به گفته این کارشناس، دمای هوای امروز در یزد ۱۵ درجه سانتی گراد گزارش شده و پیش بینی می‌شود که فردا پنج شنبه دوم آبان ماه کمینه دما ۱۴ درجه و بیشینه دمای یزد به ۲۷ درجه سانتی گراد برسد.

شیرغلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات دریافت شده از نقاط مختلف استان یزد در شبانه‌روز گذشته گرمترین نقطه استان، بافق با ۲۹ درجه سانتی گراد و خنک‌ترین نقطه سبزدشت در همین شهرستان با کمینه دمای ۲ درجه سانتی گراد بوده است.

انتهای پیام


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page