ناسیونالیسم در یهود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 3 آبان 1398

یهودیان برای رسیدن به اهداف خود که همان ایجاد یک نظم نوین جهانی و سلطه بر دنیا است، سعی در استثمار جوامع در حال توسعه دارند ،آنها در تلاشند نوعی سبک زندگی بی قید و بند و بر پایه روابط جنسی آزاد مصرف گرایی قدرت طلبی و خشونت را رواج دهند و با ترویج دنیا گرایی به تضعیف ادیان الهی بپردازند یهودیان با به دست گرفتن هالیوود و استفاده از ابزار هنر فرصت تفکر را از مخاطب می گیرند. بزرگترین مشکل یهود در طول تاریخ امت ها هستند؛ با این دیدگاه که قدرت ادیان باید از بین برود و امت ها تبدیل به ملت شود یعنی ترویج ناسیونالیسم!
همان(ملی گرایی) یعنی تمایل به رعایت منافع ملت خویش به تنهایی به ویژه زمانی که پای رقابت با منافع ملت های دیگر در میان باشد!
اصل۱۱ قانون اساسی که به حکم آیه کریمه سوره انبیا/ ۹۲ :همه مسلمانان یک امت اند و دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است سیاست کلی خود را بر پایه ائتلاف و اتحاد ملل اسلامی قرار دهد و کوشش پیگیر به عمل آورد تا وحدت سیاسی اقتصادی و فرهنگی جهان اسلام را تحقق بخشد.
یکی از محورهای اصلی این روند امت واحده است که در قرآن هم مورد تاکید قرار گرفته است.
اسلام در مقابل نظم نوین جهانی یک ایده ی جهانی مطرح می‌کند، و آن را به عنوان امت واحده نام می نهد، امتی که در اسلام تعریف می‌شود شامل همه مردم فارغ از قومیت و نژاد است. اما یهودیت قبل از آنکه یک دین باشد یک نژاد و یک قومیت است. در یهودیت حکومت واحد جهانی تعریف می‌شود که با استقرار نژاد یهود در راس تمام ملیت ها به وجود می‌آید و بنابراین یهودیت سعی در تعریف یک دین نوین جهانی دارد، که در این راه با آلوده کردن جوامع به مظاهر فحشا سعی در تضعیف آنها دارد، فحشا امنیت عمومی را سلب نموده و با از میان رفتن امنیت ارکان جامعه سست می‌شود.

امروزه رسانه به ابزاری نرم جهت رسیدن به اهداف دشمن ستیزانه تبدیل شده است. در طول این سال‌ها هالیوود توانسته با صدور ایدئولوژی هالیوودیسم پایگاه های بومی دیگری در مناطق ایجاد کند مثل بالیوود هند. برنامه های هالیوود ظاهرا اغوا و سرگرمی کردن افراد است ولی در عین حال پیچیده ترین مفاهیم فلسفی را به مخاطبین خود القا می‌کند.
هدف ایجاد یک حکومت مرکزی مقتدر یهودی و استثمار جوامع در حال توسعه است.
تشکیل امت واحده و تمدن اسلامی آرمان انبیا و اولیا الهی است و در سده اخیر متفکران بزرگی را می‌توان یافت که برای تحقق این آرمان زحمت کشیده‌اند؛ امروزه بیداری اسلامی در حال گسترش است. ارکان شکل‌گیری امت واحده و تمدن اسلامی از نظر امام و رهبری ،دین ،عقلانیت، علم و اخلاق می باشد.
مقام معظم رهبری در اولین اجلاس بیداری اسلامی (شهریور ۹۳) فرمودند: هدف نهایی را باید امت واحده اسلامی ایجاد تمدن اسلامی جدید قرار داد

در مطلب بعد در رابطه با ضرورت تشکیل امت واحده مطالبی را خدمت مخاطبین ارائه خواهم داد

زهرا زارعی. مشاور و مدرس حوزه علمیه


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page