فرمانده انتظامي شهرستان بافق:کشف ۲ تن و ۹۰۰ کیلو گوشت بوقلمون و ۲ تن و ۶۰۰ کیلو ماهی خارج از شبکه بهداشت و قاچاق در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 10 آبان 1398
کشف ۲ تن و ۹۰۰ کیلو گوشت بوقلمون و ۲ تن و ۶۰۰ کیلو ماهی خارج از شبکه بهداشت و قاچاق در بافق

فرمانده انتظامي شهرستان بافق از کشف 2 تن و 900 کيلوگرم گوشت بوقلمون و 2 تن و 600 کيلو ماهي قزل آلا خارج از شبکه بهداشت و قاچاق و دستگيري دو نفر خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از کشف ۲ تن و ۹۰۰ کیلوگرم گوشت بوقلمون و ۲ تن و ۶۰۰ کیلو ماهی قزل آلا خارج از شبکه بهداشت و قاچاق و دستگیری دو نفر خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرگرد “شهرام طولابی نژاد” در این خصوص گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آنها را متوقف کردند.
سرگرد طولابی نژاد افزود: در بررسی از خودروها مقدار ۲ تن و ۹۰۰کیلوگرم گوشت بوقلمون خارج از شبکه بهداشت و قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف که راننده دستگیر و با توجه به حساسیت موضوع و عدم ارائه مدارک دامپزشکی، پرونده مربوطه به همراه گوشت های مکشوفه جهت بررسی های کارشناسی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق همچنین طی عملیاتی دیگر حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو ایسوزو باری مشکوک که در بررسی از خودرو ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم ماهی قزل الا خارج ازشبکه بهداشت و قاچاق حمل می شد کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق، ارزش ریالی ماهی های مکشوفه را ۸۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پرونده مربوطه به همراه ماهی های مکشوفه جهت بررسی های کارشناسی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page