رییس دانشگاه پیام نور مرکز بافق:تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور/ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در بهمن ماه

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
جمعه - 10 آبان 1398
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور/ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در بهمن ماه

رییس دانشگاه پیام نور مرکز بافق از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور خبر داد

رییس دانشگاه پیام نور مرکز بافق از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور خبر داد.

اعظم ابراهیمی با اشاره به اینکه ثبت نام از ۲۹ مهر آغاز و تا ۱۶ آبان ادامه دارد اظهار داشت :علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به سایت سنجش مراجعه نمایند‌.

وی در ادامه افزود :دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به دو شیوه رسمی از طریق کنکور سراسری و فراگیر به جذب دانشجو مبادرت می ورزد.

این مقام مسئول اختیاری بودن حضور دانشجو در کلاس دروس نظری،پایین بودن شهریه این دانشگاه نسبت به دانشگاههای دیگر،اعطای وام تا پایان دوران تحصیل،امکان انتخاب محل آزمون در هر نقطه از کشور را از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور برشمرد.

ابراهیمی عنوان کرد:در حال حاضر پذیرش در مقطع کارشناسی مهرماه( نیمسال اول) به پایان رسیده و علاقمندان به تحصیل در صورتی که نتوانسته اند در نیمسال اول ثبت نام کنند می توانند در نیمسال بهمن براساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون) ثبت نام نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور بافق در خصوص رشته های دایر در این مرکز دانشگاهی گفت: دانشگاه پیام نور مرکز بافق در مقطع کارشناسی در رشته های مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)، مهندسی علوم کامپیوتر، علوم و مهندسی، شیلات، گردشگری، مشاوره، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی،علوم تربیتی گرایش مدیریت،حقوق، علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستان، فقه و مبانی حقوق اسلامی، اقتصاد، حسابداری و …. و در مقطع کارشناسی ارشد در دو رشته فلسفه اخلاق و اخلاق کاربردی دانشجو می پذیرد.

وی همچنین از افزایش ۳۰درصدی آمار پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی این دانشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page