در سفر ریاست جمهوری به یزد چند طرح در بافق افتتاح شد ؟

دسته: مقالات
یک دیدگاه
دوشنبه - 20 آبان 1398

شب گذشته علی رغم اینکه اینکه میدانستم طرحی در بافق افتتاح نمی شود پای شبکه یزد نشستم منتظر ویدیو کنفرانس از بافق بودم ولی خبری نشد ! شاید شما بافقی ها هم چنین حسی داشتید .
به اعداد و ارقامی که جناب اقای دکتر نوبخت در خصوص بودجه استان ارائه نمودند و به بودجه طرح های که افتتاح میشد ، به غیر از طرح چادرملو دقت کردم ، دیدم که ، به کسی توهین نمی کنم ، ولی بنده خیلی پرت هستم . سریع در ذهن خودم یک حساب سرانگشتی کردم دیدم در شرکت سنگ آهن سالی حدود پنج میلیون تن فقط کنسانتره تولید میشود اگر همه آن را در بازار داخلی به فروش برسد از قرار تنی ۶۵۰ هزار تومن رقمی بالای سه هزار میلیارد تومن میشود ، و اگر تمام طرح هایی که افتتاح شد را روی هم بکوبیم به عدد سه هزار میلیارد نمی رسد ، دیدم خیلی خیلی پرت هستم چون به قول شاعر ” آب در کوزه وما گرد جهان میگردیم ”.
به راستی ایا هرگز فکر کرده اید با این همه پولی که در بافق می اید چرا باید بافق چنین وضعی داشته باشد ؟ چرا گندله ای که سال ۸۸ ، درست نوشتم سال ۸۸ شروع کارش بود هنوز بعد از ۱۰ سال مشخص نیست کی راه می افتد ؟ چرا خبری از کوره بلندی که در مسجد جامع به مردم گزارش پیشرفت میدادند میگفتد سه ساله راه اندازی میشود خبری نیست ؟ چرا از خط دوم کنسانتره که استاندار و معاون وزیر و مسئولین محلی کلنگش را چندین سال قبل به زمین زدنند خبری نیست ؟ چرا از چرخه فولاد که مسئولین محلی دنبالش بودن خبری نیست ؟ و چرا …
براستی این همه پول کجا رفت و کجا میرود ؟ خرج چه اهدافی میشود ؟ چه کسانی ، با چه تجربه ای ، و با چه تخصصی بر این همه پول مدیریت می کردنند و می کنند ؟
همیشه به خورد ما دادنند که مافیای فولاد نمی گذارند در بافق طرحی اجرا بشه ولی این حرف پشتوانه عقلی نداره تا به حال انچه که مشخصه ” از ماست که بر ماست ”.
چرا بعضی ها هنوز دنبال مرزهای جغرافیای هستند و از داشته های خود که همانا سنگ اهن با آن همه پول غافلند ؟
در اخر توصیه میکنم اگر مسئولین شهر و مردم میخواهند مثل شب گذشته که در استان از طریق ویدیو کنفرانس طرح های مختلف افتتاح می کردند چشمانتان با تلوزیون سفید نشود و نظاره گره افتتاح طرحهای مختلف فولادی در شهرهای همجوارنباشید باید منافع ملی بافق بر منافع حزبی اولویت داشته باشد و به داشته های خود تکیه کنید و در انتخاب افراد تخصصی بر حزبی بودن اولویت نداشته باشد.
ارادتمند شما : مجید خدابخشی موری آبادی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 21 آبان 1398 - 12:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای خدابخشی حرفهات قشنگه ما مسئولی نداشتیم که آینده نگری برای بافق بکنه همه به به فکر خودشونن

You cannot copy content of this page