تاکنون هیچگونه تخلفی در شرکت تعاونی مسکن کارگران شرکت سنگ آهن بافق صورت نگرفته است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 22 آبان 1398

حسابرس شرکت تعاونی مسکن کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق گفت: تاکنون هیچگونه تخلفی در این شرکت صورت نگرفته است.

سعید عابدی عضو موسسه حسابرسی رایمند امین در یزد و حسابرس شرکت تعاونی مسکن کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با بیان اینکه طبق گزارشات سالیانه تخلفات قانون مالیات و اساسنامه ای در شرکت تعاونی مسکن انجام گرفته و در گزارش سالیانه و همچنین مجمع قرائت شده است عنوان کرد:این تخلفات هیچ زیانی به شرکت متحمل نشده و در حیطه عدم ثبت نام مالیاتی پرداخت بوده است.

وی افزود: عمده موارد اساسنامه فعالیت خارج از تعاونی که موجب کسر منابع مالی شده و همچنین کمک سنگ آهن باعث شده تا رقم سرمایه گذاری در حال حاضر اعضای شرکت افزایش یابد.

عابدی با اشاره به اینکه به طور مثال فردی که در سال ۷۲ برای خرید سهام ده هزار تومان هزینه پرداخت کرده در حال حاضر ارزش سهام آن به ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است خاطر نشان کرد:هیچ زیانی در رابطه با خرید هتل آرمان، معدن و سوئیت های به شرکت وارد نشده و برای همین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجوز این شرکت را به مدت سال دیگر تمدید کرده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا از عملکرد هیات مدیر رضایت دارید گفت: عملکرد نسبی است با توجه به توضیحات داده شده و اینکه از ۳هزار و ۶۰۰ نفر دو هزار نفر زمین دریافت کردند عملکرد قابل توجه ای به نظر می رسد.

عابدی تصریح کرد تعاونی سهام عام دستخوش تغییرات و سیاسی کاری شد گرچه این ۱۶ شرکت عام در کشور و دومین در استان یزد است که در صورت حمایت های بیشتر می توانست افتخار بزرگی برای استان باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا ۱۰۱ برگ وکالت تخلف بوده یادآور شد: خیر. وکالت در مدت سه روز می بایست انجام شود و با توجه به تصمیم گیری شرکت اعضا سی روز مهلت داشتند تا وکالت خود را رائه دهند با توجه به عدم حضور بازرس و عدم مهر آن در پایین برگه هیچ تخلفی صورت نگرفته است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 23 آبان 1398 - 9:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من که عضونیستم ولی خدا لعنت کند هرچی آدم فاسد اقتصادی و مالیه

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 23 آبان 1398 - 10:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این حسابرس عزیز چرا دروغ تحویل ما میدهد.پس این همه نارضایتی چه بود در مجمع روز گذشته.وای به روزی که بگندد نمک.آقای رییسی ریاست محترم قوه قضاییه خواهشمندیم به حساب حسابرسانی برسید که حق ناحق میکنند

You cannot copy content of this page