افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر پیرامون آسیب های اجتماعی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 23 آبان 1398
افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر پیرامون آسیب های اجتماعی

در آغازین روز هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی ؛ نمایشگاه آسیب های اجتماعی در هنرستان هدف شهرستان بافق افتتاح شد . صبح امروز مدیر ، معاون و کارشناسان پرورشی آموزش و پرورش و کارشناس نیروی انتظامی نیز از این نمایشگاه بازدید نمودند.

در آغازین روز هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی ؛ نمایشگاه آسیب های اجتماعی در هنرستان هدف شهرستان بافق افتتاح شد .
صبح امروز مدیر ، معاون و کارشناسان پرورشی آموزش و پرورش و کارشناس نیروی انتظامی نیز از این نمایشگاه بازدید نمودند.

مدیر آموزش و پرورش بافق در حاشیه ی بازدید از این نمایشگاه ضمن تاکید بر اهمیت موضوع آسیب های اجتماعی گفت : در این نمایشگاه فعالیت های متنوع آموزشی و فرهنگی به صورت عکس ، بروشور لوح فشرده و نمایش فیلم در جهت شناخت و آگاه سازی در زمینه اعتیاد، رفتار های پر خطر و آسیب های اجتماعی به معرض دید قرار خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: آگاهی دانش آموزان از خطرات اثرات مخرب مواد مخدر و سایر آسیب های اجتماعی می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش موثری ایفاء کند.

قاسم زاده خاطر نشان نمود : افراط و استفاده نادرست از فضای مجازی هم برای سلامت جسم و روح دانش آموزان مضر خواهد بود و توصیه نمود که دانش آموزان با درس خواندن و رو آوردن به ورزش خودرا در برابر آسیب های اجتماعی محافظت نمایند.

قابل ذکر است نمایشگاه آسیب های اجتماعی از امروز چهارشنبه۹۸.۸.۲۲ لغایت ۹۸.۸.۲۹ در هنرستان هدف جهت بازدید دانش آموزان دایر می باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page