۱۱ درصد تا راه اندازی بزرگترین پروژه ملی کشور در بافق / برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون گندله سازی در آذرماه ۹۸

دسته: صنعت و معدن
بدون دیدگاه
یکشنبه - 3 آذر 1398

رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به همراه یونس حیدری مدیر حوزه مدیر عامل، سید مصطفی فخر مدیر روابط عمومی شرکت،آقاجانی مسئول پروژه و جمعی از مهندسین در سایت گندله سازی سه چاهون، از قسمت های مختلف بازدید و روند کار و میزان پیشرفت پروژه را مورد بررسی قرار داد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران پیشرفت فیزیکی پروژه گندله سازی را ۸۹ درصد عنوان کرد و گفت: امیدواریم در روزهای پایانی که به سمت راه اندازی کارخانه گندله سازی می رویم این روند شتاب بیشتری به خود گیرد، اما مثل هر پروژه انتهای کار به دلیل حساسیت بالا بصورت میلیمتری پیش می رود.

 وی با بیان اینکه بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر در ۲ شیفت کاری مشغول به کار هستند،افزود: با توجه به سردی هوا تمام پرسنل دست به دست یکدیگر داده تا این پروژه را در سال رونق تولید به حداکثر پیشرفت خود برسانند و با راه اندازی آن بخشی از فولاد کشور تامین و گندله ای که وارد چرخه تولید می شود،ارزش افزوده را به این محصول در شهرستان و استان بدهد و باعث اشتغال مستقیم بیش از ۴۵۰ نفر در این پروژه می شود که کمک به رونق تولید است.

فلاح مبارکه با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بیش از ۴٫۵ تن کنستانتره تولید می کند که به بازار فولاد کشور تزریق می شود،اظهار کرد: پس از راه اندازی پروژه گندله سازی سه چاهون کنستانتره موجود به گندله تبدیل شده و یک گام دیگر به صنعتی شدن بافق نزدیکتر می شویم و محصول گندله به چرخه فولاد کشور تزریق خواهد شد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در بخش دیگر سخنان خود در بحث انجام مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون گندله سازی بیان کرد: معاونت منابع انسانی مکلف شده است در آذرماه مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون گندله سازی را انجام و تکلیف ۴۰۰ نفر قبول شده را برای ورود به چارت مشخص کند. روند مشغول به کار شدن پرسنل براساس نیازی است که از سایت گندله اعلام می شود اما افراد انتخاب شده در آذرماه مشخص می شوند.

مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

photo_2019-11-23_14-23-06-1024x682

photo_2019-11-23_14-23-25-1024x682

photo_2019-11-23_14-23-03-1024x682


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۶۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page