حمیدرضا مرعشی فیلم “اُمثبت” را در بافق جلو دوربین می برد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
دوشنبه - 4 آذر 1398
حمیدرضا مرعشی فیلم “اُمثبت” را در بافق جلو دوربین می برد

حمیدرضا مرعشی نویسنده و کارگردان فیلم های تلویزیونی و سینمایی |"مسیر عشق" ، "مشق نانوشته" ، "آدامس"،"عملکرد" و "شبی در آریز" در مصاحبه ای با خبرنگار "بافق فردا" اعلام کرد: به زودی فیلم "اُمثبت" که ژانری دراماتیک و اجتماعی دارد را جلو دوربین می برد.

حمیدرضا مرعشی نویسنده و کارگردان فیلم های تلویزیونی و سینمایی |”مسیر عشق” ، “مشق نانوشته” ، “آدامس”،”عملکرد” و “شبی در آریز” در مصاحبه ای با خبرنگار “بافق فردا” اعلام کرد: به زودی فیلم “اُمثبت” که ژانری دراماتیک و اجتماعی دارد را جلو دوربین می برد.

حمیدرضا مرعشی که این روزها گوینده موج انقلاب و ایران رادیوی ملی جمهوری اسلامی می باشد با بیان اینکه به شدت درگیر پیش تولید موجی به نام “رادیو بافق” در موج رادیو یزد می باشد، گفت:فیلمنامه “اٌمثبت”که حاصل دو سال نوشتن ، ویراستاری،بازنویسی و تحقیقات بوده این روزها،هم از سازمان صداوسیما و هم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب پروانه ساخت کرده و به زودی جلو دوربین می رود.

به گفته وی فیلم “اُمثبت” با ساختی متفاوت و با اکیپی بسیار حرفه ای و با چند بازیگر مطرح و چند بازیگر بومی بافقی بعد از ساخت، آماده حضور در جشنواره های داخلی می شود و بعد به سینما و تلویزیون عرضه می گردد.

لازم بذکر است: وی این روزها فیلمی را در جشنواره کشوری عرضه کرده ؛که در ۲۲ بهمن امسال حرفی برای گفتن خواهد داشت.

حمیدرضا مرعشی نویسند و کارگردان خوش ذوق بافقی جزو تنها افرادی است که در استان یزد دارای مدرک بین المللی گویندگی می باشد و حق تهیه کنندگی رادیو دارد.

وی در آخر از مساعدت های زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق، رضا فلاح مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق و یونس حیدری مدیر حوزه مدیرعامل، که همواره یار و یاور وی در امتداد این امر فرهنگی در شهرستان بوده اند تقدیر کرد.

اطلاعات دیگر راجب موضوع و روند فیلم متعاقبا اعلام خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۸۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی فلاح این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 6 آذر 1398 - 3:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دمش گرم حمید عزیز پرچم رو ینفره بالابردی و بازم میبری داداش

You cannot copy content of this page