برگزاری همایش کسب و کارهای خرد و شبکه سازی در شهرستان بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 5 آذر 1398

این همایش به مناسبت هفته کارآفرینی ودر محل سالن همایش های آهن شهر و با حضور  فخر مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن، ندافیان مدیر عامل شرکت تعاونی توسعه و عمران معدنچیان ، رضایی پور مسیول بسیج کارگری شهرستان   و جمع کثیری  از علاقمندان فعالیت در عرصه کسب و کارهای خرد برگزار گردید.

  علی اصغر نوری شادکام رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق در آغاز این همایش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که کارآفرینی را نوعی عبادت و ارزش آفرینی قلمداد نمود ه اند  گفت: آخرین روز از هفته کارآفرینی امسال  به نام کارآفرینی و فرهنگ مشاوره نامگذاری شده از این جهت تصمیم گرفتیم در راستای ترویج و تبیین کسب و کارهای خرد و شبکه‌سازی همایشی را با همکاری و مساعدت شرکت سنگ آهن برگزار نماییم نوری شادکام همچنین در این همایش اظهار داشت در حال حاضر ۳۳۰ کد رشته مشاغل خانگی برای کسب و کارهای خرد در سامانه مشاغل خانگی وجود دارد و از سال ۹۰ که طرح مشاغل خانگی آغاز شده تا امروز ۳۳۷۳ نفردر شهرستان  در سایت مشاغل خانگی اعم از مستقل، تحت پوشش و پشتیبان ثبت نام انجام شده که از این تعداد ۱۲۵۱ فقره مجوز صادر و ۶۵۱ متقاضی به بانک معرفی شده اند که تعداد ۲۸۱ نفر موفق به دریافت ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تسهیلات قرض‌الحسنه با مبلغ متوسط ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان گردیده اند.
وی رویکرد جدید وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را اعطای مجوز صرفاً به افراد جوان،  فارغ‌التحصیل دانشگاه و بانوان عنوان نمود و گفت مجوز های کد رشته های  بخش کشاورزی که حدود ۶۹  کد رشته میباشد در شهرستان صادر میگردد نوری شادکام همچنین از همکاری و مساعدت شرکت سنگ آهن و به ویژه مدیر  روابط عمومی شرکت سنگ آهن در برگزاری همایش تقدیر نمود در این همایش حمیدرضا شکری زاده  مدرس دانشگاه و مدیر عامل شرکت آتیه سازان ذهن برتر مطالبی را در خصوص کسب  مهارت های  لازم جهت ایجاد کسب و کارهای خرد  و خانگی، تداوم آنها، موفقیت جهت  ورود به بازار و فروش محصول نهایی و شبکه سازی و تیم سازی بیان نمود
این استاد دانشگاه همچنین اظهار داشت کارآفرین موفق  جهت  دوام و پایداری اشتغال های خرد و کوچک  همواره باید  نیازسنجی و داشتن برنامه ، کنترل و نظارت و حمایت های فنی و مالی در ادامه راه فعالیت را  مورد توجه قراردهد وی همچنین با اشاره به ضرورت حذف واسطه ها از زنجیره تولید و توزیع گفت وجود واسطه ها هزینه ها را هم  برای تولید کننده و هم برای   مصرف کننده بالا برده و این به نفع هیچکدام نخواهد بود وی همچنین در بخش پایانی همایش گفت مشاغل خرد و کوچک خانگی به دلیل تغییر فرهنگ ، ساز و کارش نیز تغییر کرده و در حال حاضر دیجیتال‌مارکتینگ رونق گسترده‌ای در سطح کشور داشته است. بخشی از این همایش به طرح پرسش و پاسخ حاضرین با مدرس دوره اختصاص داشت.

image_2019_11_26-13_35_14_371_Q3p

image_2019_11_26-13_35_16_658_ebC

image_2019_11_26-13_35_17_249_SjC


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناصر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 3 مرداد 1400 - 7:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام. همایش خیلی خوبی بود. نکاتی که مطرح کردند واقعا کاربردی و طلایی بودند. در صورت امکان کارگاهها و دوره های بیشتری را در این موضوعات با این استاد جوان برگزار کنید.

You cannot copy content of this page