تشکیل شورای مشورتی با حضور جوانان تحصیلکرده در شرکت سنگ آهن بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 19 آذر 1398
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به همراه مدیر روابط عمومی و مسئول مرکز اطلاع رسانی شرکت با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با آیت ا… ناصری دیدار و گفتگو کرد.

 رضا فلاح مبارکه در این دیدار با اشاره به پیرو فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان یزد مبنی بر تشکیل اتاق فکر بیان کرد: یک شورای مشورتی متشکل از ۳۵ نفر جوان تحصیلکرده از بخش های مختلف شرکت تشکیل شده است تا به عنوان بازوان مدیر عامل فعالیت نمایند.

وی در بحث جوان گرایی و اعتماد به آنان اظهار کرد:  تغییراتی در شرکت سنگ آهن انجام گرفت و تلاش نمودیم نیروهای جوان،تحصیلکرده و پاکدست را جایگزین افراد باتجربه که در آستانه بازنشستگی نیز هستند،نماییم تا دانش این افراد در داخل مجموعه بماند.

توجه به ایثارگران و خانواده های شاهد،برنامه ریزی برای حضور در جمع کارگران با سرکشی از قسمت های مختلف شرکت از دیگر مواردی بود که مدیرعامل شرکت سنگ آهن به آن اشاره داشت.

در ادامه آیت ا…ناصری، نماینده ولی فقیه در استان یزد ضمن خوش آمد گویی و تشکر از توجه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به نکات بیان شده خواهان ادامه این امر شد و گفت: سیستم آموزش و اداری ما سطحی نگری است و رشد در آن نیست و باید عوض شود. دشمنان هرگز نمی خواهند ما در حرکتی که انجام می دهیم،رشد داشته باشیم و فکر کنیم و ما نیز به آن عادت کرده ایم، اما در حقیقت حقوق شهروندی و مسئولیت آن مدیر اقتضا می کند که در مسیر کارکرد با برنامه ریزی سطح آموزش افراد را ارتقا دهیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید برای افراد مسئله بازنشستگی را مطرح کرد بلکه باید باز به کار شدن را بیان کرد،افزود: افراد شاغل باید در طول مدت فعالیت خود آموزش هایی متناسب با حرفه ی خود دریافت کنند تا در زمان بازنشستگی به فعالیت خود بطور مستقل ادامه دهند و این خود سبب ایجاد در آمد و کمک به فرد می شود.  این یک ضرورت در کارگاه های بزرگ است که باید به آن توجه داشت.

ناصری با بیان اینکه باید جوانان را نیز باور داشت،تصریح کرد: آنان می توانند با دریافت آموزش رشد یابند و اقدام به تولید و ما را از وابستگی به خارج بی نیاز کنند.

photo_2019-12-09_18-33-42-1024x682

photo_2019-12-09_18-33-34-1024x682


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page