دانشجویان مطالبه گر نقش اساسی در بیداری و پیگیری خواست جامعه دارند

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
جمعه - 22 آذر 1398

دکتر سید محمد حسینی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که با حضور پرشور دانشجویان،اساتید و کارکنان دانشگاه در تالار آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد، با اشاره به نقش دانشجویان در بیداری و روشنگری جامعه گفت: دانشجوی مطالبه گر نقش اساسی در پیگیری خواست جامعه دارد.

مراسم گرامیداشت “روز دانشجو” و تجلیل از دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی بافق با حضور دکتر سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن آفرینش این مرکز دانشگاهی برگزار شد.

دکتر حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ و روشنگری و از جان گذشتگی آنها در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی آمریکا گفت: دانشجویان به عنوان قشر تیزبین و با نشاط جامعه که از جسارت و تهور دوره جوانی بهره می برند توانسته اند نقش موثری در جریانات اجتماعی و فرهنگی جامعه بر عهده گیرند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم با اشاره به نقش ذخایر نفتی و فروش آن برای تامین بخش عمده ای از بودجه کشور به برنامه ریزی دولت ها و حساسیت عمومی مردم نسبت به تهیه سوخت اشاره کرد و افزود: برای تغییر قیمت حامل های انرژی در دولت دهم از مدتها قبل بررسی و اطلاع رسانی لازم صورت پذیرفت تا آمادگی مردم در شهر و روستا با تامین بخشی از هزینه های افزایش قیمت جبران شود نه اینکه بدون اطلاع و نداشتن برنامه ریزی و تدبیر لازم باعث نگرانی و از دست رفتن آرامش جامعه بشوند.

حسینی افزود: چنانچه قانون در تمام موارد بدون کم و کاست از سوی دولتها اجرا شود و مجلس نیز نقش نظارتی و تقنینی خود را بطور کمال و تمام به انجام رساند میتوان با تکیه بر توان نیروهای داخلی و رعایت اقتصاد مقاومتی از شرایط سخت تحریم رهایی یافت.

اجرای برنامه های متنوع و خوانش آهنگ های انقلابی توسط هنرمندان بافقی، تجلیل از دانشجویان ممتاز آموزشی؛ فرهنگی و پژوهشی و بازدید از کافه کتاب پژواک مستقر در دانشگاه از دیگر برنامه های گرامیداشت روز دانشجو بود.

photo_2019-12-13_13-47-38

photo_2019-12-13_13-47-47

photo_2019-12-13_13-47-30

photo_2019-12-13_13-47-42


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page