نشست صمیمی اهالی فرهنگ و ادب بافق با رشید کاکاوند

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 24 آذر 1398

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق نشست صمیمی اهالی فرهنگ و ادب با حضور رشید کاکاوند شاعر و داستان نویس, رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی, رییس کتابخانه های عمومی و جمعی از علاقه مندان به شعر و ادبیات در کتابخانه مفیدی بافقی برگزار شد.
رشید کاکاوند در این جلسه ضمن اشاره به تاثیر ادبیات بر زندگی عنوان کرد: ادبیات نقش بسزایی در فرهنگ ایرانیان داشته و شاعران افرادی هستند که همواره در حافظه تاریخی ایرانیان جادوانه شدند به گونه ای که مهم ترین شخصیت تاریخی قرن هشتم در حافظه مردم ایران حافظ شیرازی است.
وی افزود: خواندن ادبیات در صورتی که به عنوان تفریح و سرگرمی در نظر گرفته شود بسیار لذت بخش خواهد بود و بدون شک در گفتار و رفتار ما تاثیر خواهد گذاشت.
در ابتدا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از حضور کاکاوند ابراز داشت: برگزاری جلسات فرهنگی با حضور شخصیت های مطرح بیانگر پویایی جامعه است و تداوم این جلسات می تواند تاثیر زیادی در  نگرش افراد نسبت به مقوله فرهنگ و هنر داشته باشد.
لازم به ذکر است رشید کاکاوند شاعر، داستان‌نویس، ترانه‌سرا، پژوهشگر ادبیات فارسی، مجری رادیو و تلویزیون و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی است. از جمله برنامه‌هایی که او اجرای آن‌ها را بر عهده داشته، می‌توان به برنامهٔ دو قدم مانده به صبح، رادیو هفت، صد برگ و برنامهٔ شبانگاهی رادیو پیام اشاره کرد.

photo_2019-12-15_13-11-09

photo_2019-12-15_13-11-12


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page