آغاز ثبت نام داوطلبین ورود به دانشگاه در نیمسال بهمن ۹۸

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 26 آذر 1398

معاون دانشگاه آزاد اسلامی بافق از شروع ثبت نام برای مقاطع مختلف تحصیلی کاردانی و  کارشناسی  در نیمسال بهمن و تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد خبر داد.

دکتر علیرضا فرجامی معاون دانشگاه آزاد اسلامی بافق از شروع ثبت نام بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی و تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد خبر داد.
معاون دانشگاه آزاد اسلامی بافق افزود: داوطلبین گرامی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی بافق تا ۲۸ آذر ماه ۹۸ می توانند به سایت مرکز سنجش به نشانی   www.sanjesh.org مراجعه و با ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد از تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصد  شهریه در زمان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی بافق بهره مند شود.
دکتر فرجامی افزود: داوطلبین می بایست تا ۱۵ دیماه برای ثبت نام در مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته بصورت حضوری به واحد آموزش و ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی بافق مراجعه نمایند.
وی تاکید کرد: برای تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی بافق تسهیلات ویژه ای از جمله تخفیف شهریه ۲۰تا ۵۰ درصد در مقاطع کاردانی و کارشناسی و وام بلندمدت در نظر گرفته شده است و ساعت برگزاری کلاس به روزهای اخرهفته و ساعات غیراداری تخصیص یافته است.
معاون دانشگاه آزاد اسلامی بافق از رشد ۳۵ درصدی ثبت نام و اشتغال به تحصیل دانشجویان در نیمسال مهر ۹۸ بعنوان نقطه عطف این واحد دانشگاهی در سالهای اخیر یاد کرد و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی بافق با فراهم نمودن امکانات تحصیلی مختلف و تجهیز آزمایشگاه و کارگاه های آموزشی نقش مهمی در افزایش دانش و مهارت آموزی دانشجویان بافقی داشته است که اکثریت قریب به اتفاق آنها پس از اتمام تحصیل جذب بازار کار می شوند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page