همزمان با ۲۶ آذر،روز حمل و نقل:شهردار بافق با مدیر و کارکنان پایانه راه آهن بافق دیدار کرد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
سه‌شنبه - 26 آذر 1398
شهردار بافق با مدیر و کارکنان پایانه راه آهن بافق دیدار کرد

شهردار بافق به مناسبت روز حمل و نقل با مدیر و کارکنان بخش های مختلف پایانه راه آهن بافق دیدار کرد

شهردار بافق به مناسبت روز حمل و نقل با مدیر و کارکنان بخش های مختلف پایانه راه آهن بافق دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، سید علی نوروززاده در این دیدار با تبریک سالروز حمل و نقل گفت: راه آهن بافق یک نوستالوژی خیلی خوب برای مردم به ویژه شهروندان بافقی است.
وی افزود: باعث افتخار است که بافق در پنج راه ریلی کشور قرار گرفته و در معرفی جاذبه ها و ظرفیت های شهرستان ، راه آهن همیشه در کانون توجه قرار دارد و به عنوان یکی از شاخص های مهم توسعه پایدار شهر مطرح می شود.
شهردار بافق تصریح کرد: اینکه امور مرتبط با تردد این حجم از ناوگان ریلی بدون خلل و وقفه در ایستگاههای شهرستان در حال تردد است نتیجه تلاش شبانه روزی و دلسوزی مدیریت و همه کارکنان پرتلاش راه آهن است.

نوروز زاده ادامه داد: در بحث توسعه شهر بافق موارد و ظرفیت های متفاوتی مطرح می شود که مسلما راه آهن و صنایع جنبی آن از اهمیت و شاخص فوق العاده ای برخوردار است.
شهردار بافق همچنین در مورد کمک به بهبود محوطه های مسکونی منازل کارکنان راه آهن قول مساعد داد و گفت: انشاءالله با اقدامات لازم در ایام نوروز فضایی درخور و مناسب شهروندان و مسافرین داشته باشیم.
نوروززاده در بخش دیگری از سخنان اظهار امیدواری کرد هماهنگی های لازم جهت استفاده از ظرفیت قطارهای گردشگری ملی و بین المللی جهت توقف در بافق بعمل آید.
مهندس نظری مدیر پایانه راه آهن بافق هم در این دیدار ضمن خیرمقدم به شهردار و هیئت همراه نسبت به عملکرد مجموعه راه آهن بافق در حوزه حمل کالا و مسافر گزارشی مبسوط ارائه کرد.
در پایان این دیدار، شهردار بافق از قسمت های مختلف راه آهن بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این ایستگاه قرار گرفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 آذر 1398 - 8:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام و عرض ادب . پیشنهاد میکنم مسوئولین شهر یه سری هم به نیروهای بزرگترین تعمیرات لکوموتیوجاری کشور هم بزنن حدود ۶۰۰ نفر پرسنل ماهر و فنی که پشت صحنه راه اهن رو پوشش میدن با تشکر

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 آذر 1398 - 11:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام همین طور یه سری هم از کارکنان زحمت کش جلو دپوی راه اهن بافق بزنن…

You cannot copy content of this page