امام جمعه بافق:فشار های اقتصادی، فقر و گرسنگی عامل نارضایتی مردم در جامعه است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 28 آذر 1398
فشار های اقتصادی، فقر و گرسنگی عامل نارضایتی مردم در جامعه است

امام جمعه بافق در جلسه شورای زکات شهرستان با تاکید بر اهمیت رفع چالش های اقتصادی اقشار آسب پذیر جامعه گفت: اعتراضات و نارضایتی های که بعضی مواقع پیش می آید ریشه در مسائل اقتصادی مردم دارد.

IMG_20191219_130514_444IMG_20191219_130511_124IMG_20191219_130457_621

امام جمعه بافق در جلسه شورای زکات شهرستان با تاکید بر اهمیت رفع چالش های اقتصادی اقشار آسب پذیر جامعه گفت: اعتراضات و نارضایتی های که بعضی مواقع پیش می آید ریشه در مسائل اقتصادی مردم دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه شورای زکات شهرستان بافق با حضور امام جمعه و فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار و رییس شورای اسلامی شهرستان و سایر اعضای این شورا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق در این نشست به بیان گزارشی از اقدامات این شورا پرداخت و گفت: زکات خرما در بافق امسال بیش از چهار و نیم برابر مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
سیدرضا هاشمی پور افزود: در زکات مستحبی محصولات کشاورزی و مواد غذایی نیز بیش از دو و نیم برابر افزایش داشته است.
وی خاطر نشان کرد: تمامی درآمد ناشی از زکات واجب در راه نیاز های معیشتی مستمندان هر منطقه و زکات مستحبی نیز در زمینه های درمان، ازدواج و… هزینه می شود.
امام جمعه بافق نیز در ادامه این جلسه با قدردانی از تلاش همه اعضای شورا در کسب جایگاه برتر جمع آوری زکات شهرستان در سطح استان اظهار داشت: همکاری و تعامل جمعی باعث شده آمار شهرستان چندین برابر سال های گذشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی ادامه داد: در بحث زکات جای کار زیادی همچنان باقی است و باید در روستاهای شهرستان نیز به ویژه روستاهایی که از آمار جمعیتی بالاتری برخوردارند در مناسبت های خاص نسبت به تبیین امر واجب زکات در بین مردم پرداخته شود.
امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت رسیدگی به اقشار آسیب پذیر جامعه به شرایط سخت معیشتی برخی از اقشار مردم اشاره کرد و عنوان داشت: یه عده ای از مردم تحت فشار هستند و مردم ایران هیچکدام با انقلاب مشکلی ندارند و اگر بعضی از مواقع اعتراضی پیش می آید بخاطر مسائل و فشار های اقتصادی، فقر و گرسنگی است.
سلیمانی با بیان اینکه مردم ما همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند تصریح کرد: مسئولان ما باید در حد توان خود چالش های اقتصادی مردم را رفع نمایند و به فکر و شنوای حرف مردم باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page