آیین رونمایی از کتاب «دفتر ۲۰ برگ انار» برگزار شد

دسته: کتاب
۲ دیدگاه
دوشنبه - 2 دی 1398
آیین رونمایی از کتاب «دفتر ۲۰ برگ انار» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق آیین رونمایی از کتاب 20 برگ انار نوشته محمد علی قاسم زاده با حضور فرماندار ,رییس اداره ارشاد, رییس نهاد کتابخانه های عمومی و جمعی از مسئولان محلی وعلاقه مندان به فرهنگ وادب در کتابخانه مفیدی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق آیین رونمایی از کتاب « دفتر۲۰ برگ انار» نوشته محمد علی قاسم زاده با حضور فرماندار ,رییس اداره ارشاد, رییس نهاد کتابخانه های عمومی و جمعی از مسئولان محلی وعلاقه مندان به فرهنگ وادب در کتابخانه مفیدی برگزار شد.

فرماندار بافق برگزاری این جلسات را در راستای پویایی و شکوفایی فرهنگ مفید دانست و ابراز داشت فرمانداری از این برنامه های فرهنگی در حد توان حمایت خواهد کرد .

وی افزود با توجه به اهمیت شاعر نامدار ایران زمین کمال الدین محمد وحشی بافقی درشهرستان بافق این ظرفیت وجود دارد که به قطب فرهنگ وادب کشور با محوریت وحشی بافقی تبدیل شود.

حسین ارجمند رییس اداره ارشاد با اشاره به حمایت از نویسندگان بومی ابراز داشت خوشبختانه امسال در حوزه تالیف سال پررونقی بوده و ۱۷ کتاب تا الان در سالجاری به چاپ رسیده است.

وی پیگیری بنیاد وحشی بافقی و برگزاری اولین جشنواره ادبی هنری وحشی بافقی را برنامه های اداره ارشاد در راستای شناساندن وحشی بافقی عنوان کرد .
رییس ارشاد با تشکر ازهمکاری نهاد کتابخانه های عمومی به برنامه های اداره ارشاد در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی اشاره کرد و از روابط عمومی شرکت سنگ آهن و کانون بافق شناسی برای برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب تقدیر کرد.

محمد علی قاسم زاده نویسنده کتاب با خوانش شعری از کتاب ۲۰ برگ انار به تشریح چگونگی تالیف کتاب اشاره کرد و از علاقه مندان خواست با مطالعه کتاب نقدهای خود رابیان کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 3 دی 1398 - 4:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
به آقای قاسم زاده تبریک می گویم. و برای ایشان و همه مولفین بافقی آرزوی موفقیت دارم

سیدمحمدمیرسلیمانی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 4 دی 1398 - 10:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود و شادباش به آقای قاسم زاده. امید که این حرکت گشایش پنجره ای برای همه شعرای معاصر بافقی باشه تا مردم ر با ذوق وشعرشون بیشتر وبیشتر آشنا بشن.

You cannot copy content of this page