تیم بافق قهرمان فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد شد

دسته: دانشگاه , ورزشی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 8 دی 1398

photo_2019-12-29_11-06-29
تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با غلبه بر تیم مرکز آموزشی خاتم قهرمان مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد شد.

تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق پس از سه برد متوالی و صعود مقتدرانه از گروه (ب) به‌عنوان تیم نخست به فینال مسابقات رسید تا با شکست سنگین تیم دانشگاه آزاد اسلامی خاتم، قهرمان مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد شود.

در دیدارهای نهایی فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد که با حضور ۱۸ تیم در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار می‌شد، چهار تیم دانشکده علوم انسانی و سمای یزد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق و خاتم به دور نهایی راه یافتند که در پایان این دیدارها تیم دانشگاه آزاد بافق موفق شد با غلبه ۳ بر صفر بر تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خاتم، جام قهرمانی را به بافق بیاورد.

تیم بافق که با مربیگری علی شریعتی از بازیکنانی مانند علی خواجه‌ای، رحیم شفیعی، شهاب ابراهیمی، میلاد میرابی، رضا بیانی‌مقدم، علی خلیلی، محمد حکیم‌زاده و علیرضا رنجبر با دروازه‌بانی حسین خواجه‌مبارکه  بهره می‌برد، توانست با گل‌های علی زکی‌زاده، محمد تقی‌زاده و عرفان رئوفی به پیروزی برسد.

عباس فتاحی‌بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق در حاشیه مراسم  اهدای کاپ قهرمانی و تجلیل از دانشجویان ورزشکار که با حضور معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد، از برگزاری مرحله کشوری مسابقات فوتسال(بهمن ۹۸) در شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: «با پیگیری و پشتکار دانشجویان بافقی، امکانات و فضای لازم ورزشی در اختیار آنان قرار گرفته است تا همزمان با تحصیل و کسب دانش به افزایش مهارت و فعالیت‌های ورزشی مورد علاقه خود بپردازند.»


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page