اختصاص ۲۴۰ میلیارد ریال برای توسعه مخزن سوخت ایستگاه راه اهن بافق و مبارکه

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 16 دی 1398
اختصاص ۲۴۰ میلیارد ریال برای توسعه مخزن سوخت ایستگاه راه اهن بافق و مبارکه

مهندس سید مصطفی داودی از اختصاص مبلغ 240 میلیارد ریال برای توسعه مخزن سوخت ایستگاه بافق و مبارکه خبر داد و گفت : ایستگاه بافق یکی از ایستگاه های مهم و تشکیلاتی در این منطقه و بلکه در راه آهن ج.ا.ا می باشد که نقش شاهراه ریلی و محل تلاقی چهار اداره کل به خود اختصاص داده است.

مهندس سید مصطفی داودی از اختصاص مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال برای توسعه مخزن سوخت ایستگاه بافق و مبارکه خبر داد و گفت : ایستگاه بافق یکی از ایستگاه های مهم و تشکیلاتی در این منطقه و بلکه در راه آهن ج.ا.ا می باشد که نقش شاهراه ریلی و محل تلاقی چهار اداره کل به خود اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد، در جلسه شورای اداری حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع که در ایستگاه بافق برگزار گردید، مهندس سید مصطفی داودی اولویت اول ناوگان ریلی را خدمت رسانی به ارباب رجوع چه در کیفیت و کمیت دانست وگفت: هدف ما افزایش سهم حمل ونقل ریلی در حوزه حمل بار و جابجایی مسافر با کمترین تأخیر و اطلاع رسانی به موقع می باشد.

وی خاطر نشان کرد، با توجه به اهمیت ایستگاه بافق و به منظور ارائه خدمات بهتر به هموطنان طی چند سال اخیر پروژه های بسیار مهمی در ایستگاه بافق از جمله، بهسازی خطوط ایستگاه، احداث زیرگذر و سکوی دوم مسافری، بازسازی پلیس راه آهن، احداث دودستگاه آسانسور به منظور دسترسی سکوی اول و دوم، محوطه سازی ایستگاه، احداث فضای سبز، بازسازی خوابگاه، افتتاح شعبه آموزش و سالن ورزشی می باشد، که همواره مورد توجه مدیران ارشد راه آهن ومنطقه می باشد.

مدیرکل راه آهن یزد ضمن دیدار با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار بافق از اتمام عملیات احداث میدان راه آهن تا پایان سال جاری خبر داد.
وی تصریح کرد، به منظور خدمت رسانی به شهروندان ، پارک کودک، فضای خیابان اصلی ، پیاده رو، محوطه سازی فضای جلو ایستگاه راه آهن و جاده دسترسی راه آهن به کارخانجات نیز با بودجه شهرستان در دستور کار شهرداری می باشد.
لازم به ذکر می باشد، تعریض پل قاضی و احداث پل زیرگذر روستای صدرآباد در خواستی بود که از سوی شهرداری ورئیس شورای اسلامی شهر و با هزینه شهرستان پس از اخذ مجوز در دستور کار قرار خواهد گرفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page