رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد:استعدایابی موتور محرکه تنیس روی میز شهرستان بافق است

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
دوشنبه - 16 دی 1398
استعدایابی موتور محرکه تنیس روی میز شهرستان بافق است

به گزارش روابط عمومی هیئت تنیس روی میز شهرستان بافق؛ نشست اعضای هیئت تنیس روی میز بافق با حضور رئیس تنیس روی میز استان یزد در بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تنیس روی میز شهرستان بافق؛ نشست اعضای هیئت تنیس روی میز بافق با حضور رئیس تنیس روی میز استان یزد در بافق برگزار شد.
رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد در این نشست با اشاره به تحولات صورت گرفته در هیئت تنیس روی میز بافق گفت: امیدوارم با شروع به کار اعضای جدید شاهد تحول بزرگ و افتخارات گسترده در این رشته ورزشی در سطح استان و کشور باشیم.
عباس یزدانی با تاکید بر موضوع استعدادیابی در رشته تنیس روی میز در شهرستان بافق، خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود و خوب شهرستان بافق اعم از سرمایه انسانی و مالی و هیئتی همراه با همت بالا باید بحث استعدادیابی را جدی گرفت و برای آن برنامه ریزی کرد.
وی افزود: استعدادیابی موتور محرکه خوبی برای رشد و درخشش ورزش تنیس روی میز شهرستان بافق خواهد بود.
یزدانی یادآور شد: شهرستان بافق اگر چه از لحاظ بازی و کمیت به حد استان نرسیده است ولی در بحث استعدادیابی و اقدامات صورت گرفته در این خصوص از استان جلوتر است.
رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد در گزیده از سخنان خود به آمادگی استان در اعزام مربی به شهرستان بافق اشاره کرد و گفت: استان یزد به عنوان استان هدف از سوی فدراسیون تنیس روی میز تعیین شده و مقرر شده بهترین مربی های کشور را به استان اعزام نمایند.
در ادامه ناهید مظفری، رئیس هیئت تنیس روی میز بافق با اشاره به گزیده از عملکرد سه ماهه این هیئت گفت: دعوت از مربیان کشوری ، برنامه ریزی طرح استعدادیابی، معرفی اعضای جدید هیئت تنیس روی میز بافق ، پیگیری کلنگ زنی و احداث سالن تنیس روی میز شهرستان و بهسازی سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی آزادگان(کلوپ) با همکاری و همراهی ادارات شهرستان، برگزاری مسابقات شهرستانی، فرستاد ورزشکاران بافقی به مسابقات استانی و کسب مدال های مختلف توسط تنیسورهای بافقی را از جمله اقدامات این هیئت بیان کرد.
در پایان مقرر شد کمیته های حاضر در هیئت تنیس روی میز شهرستان بافق نسبت به تدوین برنامه و طرح های حوزه خود اقدام و آن را اجرایی نمایند.

IMG_20200106_111257_962IMG_20200106_111251_931IMG_20200106_111250_812


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
ماه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 16 دی 1398 - 11:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر هیات فعال

You cannot copy content of this page