روند کند پروژه ورودی بافق از سمت کرمان

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
جمعه - 20 دی 1398

پیام_شهروندی:

وقتی که خانواده های داغدار به سمت بهشت الحسین (علیه السلام) می‌روند و اینکه پنجشنبه ها هم رسم است که #ولی_نعمتان به اموات خود سری می‌زنند، اما بعد از مدت ها هنوز شاهد عدم اجرای پروژه این مسیر هستند؛ این باعث ناراحتی دو چندان خانواده های داغدار و مردم می‌شود! و همچنین خطر آفرین برای آنها.
لازم بود مسؤلین مربوطه بخاطر حساسیت و اولویت این مسیر، پروژه را به پیمانکاری جهادی، قوی و متعهد و یا دو پیمانکار می سپردند تا شاهد اجرای سریع و البته با کیفیت پروژه باشیم.
این روند آهسته و کُند قابل قبول نیست!
در شرایطی لازم است موضوع فعالیت، توسط مسئولین مربوطه بصورت #جهادی، مدیریت و پیگیری گردد که حتی اگر باید چند شیفت و در روز تعطیل کار انجام بشود؛ این اتفاق بیفتد.

ضمناً شاید خیلی از ما مردم متوجه این موضوع شده ایم اما تذکر نداده ایم… بیاییم نسبت به موضوعات و مشکلات مختلف اعم از عمرانی، اداری، فرهنگی و… بی تفاوت نباشیم و مطالبه کنیم و متذکر شویم که این عین #امر_به_معروف است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 20 دی 1398 - 11:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا چرا همه بی تفاوت شدیم

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 20 دی 1398 - 1:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

براستی این مجموع خیابان ها به سمت بهشت الحسین بیشتر شباهت به خیابان بازی داردتا خیابان و جاده ما که چندین سال است از این مسیر می اییم احساس خطر می کنیم بخصوص جاده به سمت کرمان.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 دی 1398 - 9:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آخه باید طولش بدن تا عید که اونم لحظه آخری افتتاح کنن که بگن ما چقه فعالیم.ضمنا در هنگام بارندگیها چاله چوله های شهر و حوضچه های فصلی جاذبه گردشگریه که شهرداری میتونه روش مانور بده.خخخخ

You cannot copy content of this page