اکران اختصاصی فیلم سینمایی ” ۲۳ نفر ” ویژه خانواده معظم آزادگان شهرستان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 25 دی 1398
اکران اختصاصی فیلم سینمایی ” ۲۳ نفر ” ویژه خانواده معظم آزادگان شهرستان

مسئول سینما قدس آهنشهر گفت: فیلم سینمایی " 23 نفر " ساخته ی مهدی جعفری که اتفاقات دوران هشت ساله دفاع مقدس و اسارت رزمندگان اسلام و آزادگان سرافراز را روایت می کند،روز چهارشنبه ویژه آزادگان و روی پرده ی سینما خواهد رفت

مسئول سینما قدس آهنشهر گفت: فیلم سینمایی ” ۲۳ نفر ” ساخته ی مهدی جعفری که اتفاقات دوران هشت ساله دفاع مقدس و اسارت رزمندگان اسلام و آزادگان سرافراز را روایت می کند،روز چهارشنبه ویژه آزادگان روی پرده ی سینما خواهد رفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ محمود تقی زاده مسئول سینما قدس آهنشهر با بیان اینکه به زودی فیلم ۲۳ نفر در سینما قدس آهنشهر پخش می شود،گفت: طی پیشنهادی از سوی روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق و موافقت مدیر عامل شرکت،آغاز اکران این فیلم روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۱۸ ویژه خانواده آزادگان خواهد بود.

وی درباره این فیلم توضیح داد : فیلم سینمایی ” ۲۳ نفر” بخشی از اتفاقات دوران هشت ساله دفاع مقدس و اسارت رزمندگان اسلام و آزادگان سرافراز را روایت می کند؛ داستان فیلم درباره ۲۳ نوجوان رزمنده است که در خلال عملیات آزادسازی خرمشهر به اسارت عراق درمی آیند و رژیم بعث عراق سعی می کند از حضور آنها بهره برداری تبلیغاتی کند و با ظاهرسازی تلاش کند که جنایت های خود را تطهیر کند. در نهایت اما آن ۲۳ نفر، با مقاومت خود نقشه های دشمن را نقش بر آب می کنند. این ۲۳ نفر پس از سال ها اسارت، همراه با سایر اسرای ایرانی آزاد می شوند و به میهن بازمی گردند.

مسئول سینما قدس آهنشهر اظهار کرد: فیلم سینمایی ۲۳ نفر بسیار ارزشمند، عزت‌آفرین و حماسی است و به خوبی اتفاقات و مظلومیت‌های اسرای نوجوان ما را روایت‌گری کرده است.

تقی زاده یادآور شد: بیش از دو سال پیش شهید سپهبد قاسم سلیمانی پیشنهاد ساخت فیلمی از روی رمان ” آن بیست و سه نفر ” را به ابراهیم حاتمی کیا داده بود، فیلمبرداری اقتباس سینمایی این رمان با نام ” بیست و نفر ” به کارگردانی مهدی جعفری در حضور سلیمانی آغاز شد.

گفتنی است؛ آیین افتتاحیه فیلمبرداری فیلم سینمایی ” ۲۳ نفر ” جمعه ۱۳ مهرماه با حضور سردار قاسم سلیمانی و تعدادی از راویان خاطرات کتاب ” آن بیست و سه نفر ” برگزار شد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page