فرماندار شهرستان بافق خبر داد:افزایش سهمیه مسکن بافق از محل طرح ملی اقدام مسکن

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 25 دی 1398

فرماندار شهرستان بافق از افزایش سهمیه مسکن جوانان از ۱۰۰ واحد مسکونی به ۲۲۰ واحد خبر داد.

محمد زاده رحمانی در یازدهمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان که با موضوع “ازدواج، مسکن و اشتغال” در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه و ابراز همدردی با مردم جنوب شرق کشور اظهار داشت:اقدامات عملی بسیار خوبی در زمینه تامین مسکن و اجرای طرح ملی انجام گرفته است.

وی افزود: ۱۰۰ واحد مسکونی با پیگیری و برگزاری جلسه با مدیر کل مسکن و شهرسازی به ۲۲۰ واحد افزایش یافت و مجددا نامنویسی صورت می گیرد تا متقاضیان با دریافت زمین و تسهیلات دراز مدت بتوانند برای خود سرپناهی ایجاد کنند.

زاده رحمانی با بیان اینکه طرح های بنیاد مسکن برای ساخت خانه در روستاها نامحدود است عنوان کرد:افراد و جوانانی هستند که نمی توانند در بافت مرکزی شهر زمین خریداری کنند به همین منظور در مناطق حاشیه شهر به آنان امتیاز آب و برق اختصاص یافت و محدوده آبرسانی شهر نیز افزایش داده شد.

فرماندار شهرستان بافق با اشاره به اینکه طرح گازرسانی تا محدوده شهراباد پیش رفته خاطر نشان کرد:تلاش خواهیم کرد خدمات زیر ساختی را افزایش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نرخ بیکاری در شهرستان اشاره و تصریح کرد: بافق دومین شهر در استان است که از پایین ترین نرخ بیکاری برخوردار می باشد.

زاده رحمانی ادامه داد: برخی اشتغال ها در زنجیره فولاد برای کارگران یدی که از سطح سواد و مهارت کمتری برخوردار هستند ایجاد و این باعث مهاجرت از نواحی دیگر به بافق شده است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان با بیان اینکه به دنبال راه اندازی طرح هایی با تکنولوژی بالاتر و بکارگیری افراد باتجربه و تکنسین هستیم بیان کرد: واحد آهن اسنفجی شرکت آذران از امروز کار خود را بطور رسمی آغاز کرد.

وی گفت: اولویت این شرکت جذب فارغ التحصیلان بافقی با رده جوان و گذراندن دوره های آموزشی در واحدهای دیگر برای این افراد است.

زاده رحمانی همچنین به رونق صنایع تبدیلی و جانبی کشاورزی و همچنین گردشگری در شهرستان اشاره و عنوان کرد:ایجاد واحد کسب و کار در مناطق محروم ۱۳ سال معافیت مالی دارد که در بافق منطقه سبزدشت جزء منطقه محروم است.

وی با بیان اینکه موافقت ضمنی با احداث ناحیه صنعتی در منطقه سبزدشت به عمل آمده، گفت: سرمایه گذاران در این منطقه از معافیت مالی بهره مند می شوند.

فرماندار شهرستان بافق همچنین در پاره ای دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه پروژه های اداره ورزش و جوانان روزانه پیگیری می شود عنوان کرد: با اجرای آخرین لایه ماسه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی چمن نصب خواهد شد.

رییس ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بافق در بخش دیگری ضمن تقدیر از تلاش های هیات امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)، شهرداری و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق به دلیل برگزاری کلاس های مهارت های زندگی تصریح کرد: ترویج الگوی زندگی اسلامی – ایرانی سرلوحه کار مسوولین و مردم قرار گیرد.

فرماندار بافق ضمن تقدیر از تلاش کمیته امداد، ناحیه مقاومت بسیج، بهزیستی و جامعه معلولین در راستای پوشش قرار دادن جامعه هدف خود گفت: سعی می کنیم در عمل نیز توجه به رفع مشکلات مردم و جوانان را داشته باشیم.

IMG-20200115-WA0093IMG-20200115-WA0083IMG-20200115-WA0086


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page