رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:تشکیل پرونده قضایی برای مدیران عامل اسبق شرکت سنگ آهن و فلات مرکزی بافق

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 2 بهمن 1398
تشکیل پرونده قضایی برای مدیران عامل اسبق شرکت سنگ آهن و فلات مرکزی بافق

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تشکیل پرونده قضایی برای مدیران عامل اسبق شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق و فلات مرکزی خبر داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تشکیل پرونده قضایی برای مدیران عامل اسبق شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق و فلات مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام درویشیان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بافق گفت: اقدامات لازم انجام و پرونده در مراجع قضایی در حال رسیدگی می باشد اما حکم قطعی صادر نشده است.

وی در پاسخ به اینکه چرا علیرغم نامه نگاری های متعدد رسیدگی به موضوع مرزهای جغرافیای بافق و اردکان توسط قوه قضاییه انجام نشده است عنوان کرد:در دستور کار است مسائل باید از طریق استان و تهران حل شود.

درویشیان با بیان اینکه نمی توان قول داد تا یکماه دیگر مشکل حل شود تصریح کرد:با ارائه راهکار قانونی موضوع را پیگیری می کنیم.

وی در پاسخ به اینکه برای رفع دغدغه کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق و مردم پیرامون پیگیری تامین خوراک صنایع جوار معدنی و بازگشت آنومالی ها چه اقدامی انجام می دهید خاطر نشان کرد:بخشی از کار توسط بازرسی استان انجام، مجموعه اقدامات اثر بخش بوده و راهکار لازم در مورد بازگشت معادن حوزه بافق اندیشیده می شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور یکی از اولویت های دستگاه قضاییه را مبارزه با فساد و زمین خواری دانست و گفت:به منظور جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۸ هکتار از اراضی دولتی و ملی استان رفع تصرف و ۱۰ هکتار از اراضی ملی نزدیک به صدور سند به متولی اراضی دولت برگشته است.

وی ادامه داد: دستگاه قضا در حوزه مبارزه با فساد زمین خواری و مالیات اقدامات خوبی انجام شده؛ پیگیری فرارهای مالیاتی برای وصول آن توسط سازمان مالیاتی به ثمر نشست.

درویشیان با بیان اینکه در طول ۶ ماه اول سالجاری ۴ هزار و و ۲۰۰ میلیارد تومان وصول مالیات قطعی شد عنوان کرد:هزار میلیارد تومان از مالیات وصول، ده هزار میلیارد تومان شناسایی،۱۱۴ هزار میلیارد تومان مالیات معوقه مربوط به ۳۱ مودعی حقیقی و حقوقی قطعی شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور همچنین در خصوص تسهیلات کلان حوزه بانکی خاطر نشان کرد:پیگیری موضوع برخی تسهیلات که شرایط ندارند و یا اینکه در جای دیگر از آن هزینه می شود انجام خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page