اهدای یک دستگاه ویدئولارنگوسکوپ توسط مجتمع فولاد بافق به بیمارستان ولعیصر بافق

دسته: علمی - پزشکی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 3 بهمن 1398
اهدای یک دستگاه ویدئولارنگوسکوپ توسط مجتمع فولاد بافق به بیمارستان  ولعیصر بافق

یک عدد دستگاه ویدئولارنگوسکوپ با حضور نمایندگان شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق اهدا شد

یک عدد دستگاه ویدئولارنگوسکوپ با حضور نمایندگان شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق اهدا شد.

رییس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) گفت: دستگاه ویدئولارنگوسکوپ با کمک خیرخواهانه مهندس ابوئی مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال به این بیمارستان اهدا شده است.

دکتر دانشی به حضور متخصص گوش،حلق و بینی در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اشاره کرد و افزود: این دستگاه قادر به تشخیص سرطانهای حنجره، سرطانهای قاعده زبان، سرطان و پولیپ سینوسها و انتهای بینی، ندول تارهای صوتی و خشونت صدا می باشد که با بهره برداری از آن از مراجعات همشهریان به مرکز استان جلوگیری می شود.

بامساعدت مالی دومیلیاردریالی مجتمع معدنی وصنعت آهن وفولاد بافق یک دستگاه ویدئولارنگوسکوپ تهیه وبا حضور نمایندگان شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به بیمارستان حضرت ولعیصر (عج)بافق اهداگردید.

قائمی مدیربیمارستان ومدیرعامل موسسه خیریه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)بافق ضمن تقدیروتشکرازتمام عزیزانی که درخصوص مساعدت مالی مجتمع فولادبافق پیگیروزحمت کشیدندخواستارفرهنگ سازی بیشتروسوق دادن کمکهای خیری همشهریان به بحث درمان.خریدتجهیزات وتوسعه بیمارستان شدتاان شاءالله به زودی شهرستان بافق بعنوان قطب درمانی منطقه درراستای خدمت به مردم انجام وظیفه نماید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page