یک داروخانه شبانه روزی دیگر در بافق راه اندازی می شود

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
شنبه - 5 بهمن 1398
یک داروخانه شبانه روزی دیگر در بافق راه اندازی می شود

شب گذشته یکی از همشهریان بافقی برای درمان بیماری آلرژی فرزند خود به درمانگاه شهرک آهنشهر مراجعه می کند و پس از ویزیت متوجه می شود به دلیل بسته بودن داروخانه باید برای تهیه دارو به سطح شهر مراجعه نماید.

شب گذشته یکی از همشهریان بافقی برای درمان بیماری آلرژی فرزند خود به درمانگاه شهرک آهنشهر مراجعه می کند و پس از ویزیت متوجه می شود به دلیل بسته بودن داروخانه باید برای تهیه دارو به سطح شهر مراجعه نماید.

به گفته وی این داروخانه در گذشته بصورت شبانه روزی باز بوده و بسیاری از مشکلات بیماران پیرامون تهیه دارو رفع می شده است.

او ضمن گلایه شدید از بسته شدن این داروخانه می گوید انتظار داشتم بتوانم بموقع آمپول ضد حساسیت را تهیه و در همان محل درمانگاه به فرزندم تزریق کنم.

به خواست این شهروند بافقی خبرنگار “بافق فردا” گفتگویی تلفنی با رئیس مرکز بهداشت شهرستان بافق انجام داد که وی در این باره گفت: با توجه به درخواست و پیگیری مردمی یک داروخانه شبانه روزی دیگر در بافق راه اندازی می شود.

دانشی با بیان اینکه داروخانه های بیمارستان ولیعصر(عج) و بهداری شهرک آهنشهر متقاضی شبانه روزی هستند اظهار داشت:نامه نگاری و پیگیری از طریق دکتر نوری در دانشگاه شهید صدوقی انجام و بزودی نتیجه مشخص می شود.

وی با اشاره به اینکه فرماندار نیز پیگیر این مسئله است تصریح کرد:داروخانه بهداری شهرک آهنشهر در گذشته مسوول نداشت و به نوعی غیرقانونی عمل می شد.

دانشی افزود: در حال حاضر مجوز لازم اخذ و دکتر داروساز در آنجا مستقر است و به بخش خصوصی واگذار شده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان بافق با بیان اینکه طبق قانون بخش خصوصی چنانچه داروخانه شبانه روزی نباشد باید ۶ ساعت صبح و ۶ ساعت عصر باز باشد خاطر نشان کرد:به احتمال زیاد در آینده نزدیک موضوع حل شود .

دانشی ادامه داد:طبق قوانین وزارتخانه در شهرهای تا ۶۰ هزار نفر یک داروخانه شبانه روزی کافی است.

وی در پاسخ به اینکه چرا فقط یک داروخانه شبانه روزی و آن هم داروخانه دکتر زینلی در بافق فعالیت می کند گفت: کمیسیون ۲۰ دانشگاه تعیین می کند کدام داروخانه شبانه روزی باشد.

وی بیان کرد:متقاضیان درخواست های خود را ارائه داده و مجوز به داروخانه دکتر زینلی اختصاص یافته و امکان دارد هر لحظه تغییر کند چون قطعی نیست.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۹۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 6 بهمن 1398 - 7:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ای بابا منم نزدیک بود یکبار پسرم از دستم بره الان آخرای خدمتم در سنگ آهنه تا کنون این اتفاق نیفتاده بود همه جا دارن میگن مقر اصلی داروخانه دکتر زینلیه آخه من خودم از دوستان مرکزبهداشت آهنشهر سوال کردم گفتن یک روز بخاطر شلوغی داروخانه آهنشهر تا ساعت ۱۰/۵ شب باز بود که از داروخانه دکتر زنیلی زنگ زدن و گفتن شکایت میکنیم بابا ایشون بفکر جیب خودشه نه به فکر مردم اگه پسرمن به خاطر حساست فصلی براش اتفاقی افتاده بود خانم زینلی جوابگو بودن که زنگ میزن به بهداری آهنشهر و میگن شکایت میکنم و…… بیخیال بابا این مشکلم رو اون مشکلهای دیگه شهر

اهالی مبارکه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 7 بهمن 1398 - 7:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام راست میگن کناه نا مردم مبارکه وآهنشهر چیه نصف شب یا تو روزای تعطیل هم باید درست بافق رو دور بزنیم از اینور بافق بریم اونور برای دو قلم دارو اگه دکه ای هم بزنن دم انتظامات آهنشر رو دارو بفروشن بصرفه تره تا از اون مافی یای دارو خرید کنیم سود ۵۰درصدی دارو که نمیشه ازش گذشت حتی یه چسب زخم رو

علیقلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 7 بهمن 1398 - 8:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شنیده شده است قرار بود یک نفر غریبه این کار را در بافق انجام دهد ولی به دلیل اینکه بافقی نبود از جانب آقای صب…و تش ممانعت بعمل اومدو…

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 8 بهمن 1398 - 2:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده مرداد ماه سال جاری زنگ بابت بسته بودن داروخانه بیمارستان در روز جمعه زنگ دکتر دانشی زدم.اون موقع هنوز داروخانه آهنشهر خصوصی نشده بود و شبانه روزی بود ولی خب فقط برای دفترچه های سنگ آهن. ایشون اون موقع گفتن نهایتا تا آخر شهریور درست میشه و داریم کارای اداری و نامه نگاری ها شو انجام میدیم.الان ۶ ماه از اون تاریخ گذشته و کاری انجام نشده
با توجه به اینکه قبلا داروخانه شبانه روزی داشتیم و روزای تعطیل هم داروخانه بیمارستان باز بود چند حالت داره:
۱٫ نمیخوان یا نمیتونن کاری انجام بدن و وعده سرخرمن میدن
۲٫ قبلا این کار(باز بودن داروخانه بیمارستان در تعطیلات) غیر قانونی بوده
۳٫ عده ای دارن سنگ اندازی میکنن و نمیذارن این کار انجام بشه

You cannot copy content of this page