اجرای طرح ممیزی املاک شهر در ایستگاه آخر

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 6 بهمن 1398
اجرای طرح ممیزی املاک شهر در ایستگاه آخر

شهردار بافق از وجود 22 هزار و 800 ملک با کاربری های مختلف در محدوه شهری خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از 95 درصد ممیزی شده است.

شهردار بافق از وجود ۲۲ هزار و ۸۰۰ ملک با کاربری های مختلف در محدوه شهری خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از ۹۵ درصد ممیزی شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، سیدعلی نوروززاده افزود: در اجرای این طرح تمامی اطلاعات مکانی از قبیل : ابعاد و اندازه هاو نقشه ملک، و اطلاعات توصیفی مانند مشخصات ملک، آدرس و اشتراک های آب، برق، گاز و تلفن و همچنین کاربری موجود جمع آوری شده است.
وی تصریح کرد: بخش عمده ای از اطلاعات جمع آوری شده در سامانه شهرسازی شهرداری به ثبت رسیده است و مابقی قبل از پایان سال به ثبت می رسد.
شهردار بافق خاطر نشان کرد: مراحل جمع آوری و ثبت اطلاعات ممیزی از ۲ سال قبل آغاز شد و تا پایان بهمن ماه سالجاری به اتمام می رسد.
وی ثبت و نگهداری سوابق املاک، معابر و مشاغل در سیسم، آگاهی از اطلاعات به روز از وضعیت موجود تمامی املاک، معابر و مشاغل در سطح شهر ، تسهیل در دستیابی به اطلاعات و محاسبات عوارض نوسازی و عوارض کسب و پیشه، ایجاد بستر مناسب در تسریع و آسان سازی امور شهرداری، میسر بودن ارایه خدمات مکانی مربوطه در سیستم یکپارچه شهر سازی و نوسازی، دسترسی سریع و بی واسطه شهرداری به داده های مکانی املاک، نمایش نقشه معابر و مشاغل در سایر سیستم های اطلاعات جغرافیایی نظیر GISوGoogle earth، گزارش گیری سریع و دقیق از تعداد و مشخصات املاک و معابر با کاربری های مختلف و امکان تهیه نمودارهای آماری را از مهم ترین فواید اجرای عملیات طرح ممیزی املاک شهری برشمرد.
نوروززاده مراحل بعدی طرح را یاد آورشد و بیان کرد: در این مرحله نسبت به صدور فیش تشخیص اقدام می شود که شهروندان عزیز باید آن را به دقت مطالعه کنند و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، مراتب را به دفتر محلی که متعاقبا اعلام می‌شود اطلاع دهند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page