رئیس شورای اسلامی شهر بافق:تعامل بسیار خوب شرکت سنگ آهن با شهر/روند رو به رشد کارخانه گندله سازی

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 8 بهمن 1398
تعامل بسیار خوب شرکت سنگ آهن با شهر/روند رو به رشد کارخانه گندله سازی

رئیس شورای اسلامی شهر بافق گفت:شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق تعامل قابل توجه ای در زمان مدیریت فعلی در خصوص پرداخت دو درصد عوارض عمران و آبادانی به شهر داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق گفت:شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق تعامل قابل توجه ای در زمان مدیریت فعلی در خصوص پرداخت دو درصد عوارض عمران و آبادانی به شهر داشته است.
IMG_20200128_161300_410
حسن محمدی در نشست خبری مشترک مدیر عامل شرکت سنگ اهن مرکزی ایران_ بافق و اعضای شورای اسلامی شهر با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق با اشاره به انتشار مسائلی از جمله توقف طرح گندله در فضاهای مجازی اظهار داشت:خرسندیم که امروز اعلام کنیم روند کار بسیار خوب است.
IMG_20200128_161222_842
وی با بیان اینکه برخی در فضاهای مجازی گاه از روی شیطنت یا از روی عمد مباحثی را ارائه می دهند عنوان کرد: مراحل پایانی طرح ها قطعا ریز کاری هایی دارد که زیاد قابل لمس نیست.

رییس شورای اسلامی شهر بافق ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _ بافق وی را مدیری موفق دانست و بیان کرد:مهندس شفیع و همکاران آنان علیرغم مشکلات اقتصادی که بر کشور حاکم است با درایت در حال پیشبرد اهداف متعالی این شرکت هستند.
IMG_20200128_161217_543
وی با اشاره به اینکه به عنوان خادم در شورای اسلامی شهر قدردان زحمات افرادی که برای توسعه شهر گام برمی دارند هستیم بر ایجاد عدالت نسبی در جذب نیرو در گندله تاکید کرد.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش های شبانه روزی و مطالبه گری خبرنگاران اشاره کرد و گفت:بیان مشکلات و خواسته های بحق مردم موجب رونق اقتصادی، اجتماعی و …می شود.

وی همچنین به پرداخت عوارض دو درصد عمران و آبادانی نیز اشاره ای کرد و یادآور شد:این شرکت نسبت به شرکت ها و معادن دیگر که برخی حاضر نیستند عوارض خود را پرداختند کنند همکاری بسیاری خوبی با شورای اسلامی و شهرداری دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page