استاندار یزد:اختصاص ۱۹ میلیارد تومان به اعتبارات تملک دارایی شهرستان بافق

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
جمعه - 18 بهمن 1398
اختصاص ۱۹ میلیارد تومان به اعتبارات تملک دارایی شهرستان بافق

استاندار یزد از اختصاص ۱۹ میلیارد تومان به اعتبارات تملک دارایی های شهرستان بافق خبر داد.

استاندار یزد از اختصاص ۱۹ میلیارد تومان به اعتبارات تملک دارایی های شهرستان بافق خبر داد.

محمد علی طالبی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق در پاسخ به اینکه میزان اعتبارات استان به شهرستان چقدر است و آیا افزایش این اعتبارات در سایه کمک های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق گم نمی شود گفت: زمانی که میخواهند اعتبارات را توزیع کنند براساس یکسری شاخص های علمی که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی نهایی می شود درصد اعتبار شهرستان مشخص و بر آن اساس مبلغی اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات تملک دارایی های شهرستان ۱۹ میلیارد تومان بوده است عنوان کرد:تخصیص این اعتبارات به دلیل شرایط کشور صددرصد نیست .

استاندار یزد با اشاره به اینکه هیچ زمانی به دلیل داشتن معدن یا صنایع دیگر اعتبارات شهرستان کم نمی شود تصریح کرد: نگرانی بابت کاهش اعتبارات استانی بواسطه وجود معادن و دو درصد عوارض عمران و آبادانی و همچنین ارزش افزوده وجود ندارد.

او در پاسخ به اینکه چرا در فواصل طولانی به بافق سفر می کنید تصریح کرد: از زمانی که مسئولیت استانداری را به عهده گرفته ام به ضرس قاطع می گویم هیچ کس به اندازه من سفر شهرستانی نرفته است.

طالبی افزود: در دهه فجر سال گذشته برای اولین مرتبه به تمام شهرستان ها سفر کردم و با اطمینان می گویم برنامه سفرهای شهرستانی متناسب با حجم کاری در مرکز استان و به اندازه است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مطلوبی در سفرهای شهرستانی ما وجود دارد خاطر نشان کرد: ننشسته ایم تا تنها برای افتتاح پروژه ای یا مناسبت خاصی به شهرستان ها سفر کنیم.

استاندار یزد همچنین هدف اصلی از سفر به بافق را افتتاح پروژه ها و آغاز طرح های جدید در ایام ا… دهه فجر عنوان کرد.

وی در پاسخ به اینکه در تاریخ ۵ بهمن ۹۷ فرمودید امروز از گردشگری به عنوان منبع درآمد پایدار یاد می شود و می توان به اتکای آن منابع پایدار خوبی را برای این شهرستان به وجود آورد چرا در حال حاضر به دلایل واهی کمپ های گردشگری بافق پلمپ می شود و آیا می دانید در چند ماه گذشته وضعیت گردشگری بافق چگونه بوده است یادآور شد: امروز از فرصت حضور مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان و فرماندار بافق استفاده و این موضوع را مطرح نمودم و مقرر شد جلسه ای در شهرستان برگزار شود تا با حضور سرمایه گذاران مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد بیان و صورتجلسه شود و مباحث مربوط به کمپ های گردشگری حل شود.

استاندار یزد پیرامون به کارگیری نیروهای توانمند شهرستان بافق در سمت مدیران کل استان و اینکه آیا مسئولین شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی لیستی از اسامی افراد توانمند بافقی در اختیار وی قرار داده اند گفت: من نیز به این موضوع توجه دارم و لیستی از سوی دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دریافت کرده ام.

او افزود: فرصت هایی که در اختیار ما است کمی محدود بوده و در مقطع تغییر دولت نیستیم که بخواهیم تعداد زیادی از افرادی را جا به جا کنیم.

طالبی با بیان اینکه دولت در بکارگیری نیرو شرایطی خاص دارد عنوان کرد:وضعیت نسبت به گذشته متفاوت تر است و برای هر پستی شرایط قانونی در نظر گرفته شده که کار را سخت می کند و افرادی که از شهرستان معرفی می شوند علیرغم توانمندی فاقد آن شرایط قانونی هستند.

بالاترین مقام اجرایی استان افزود: با وجود همه این مشکلات چند نیروی بافقی در دستگاه های استانی داریم و چنانچه خبرنگاران شهرستان با توجه به شناختی که از افراد دارند پیشنهاد بدهندنیروها شناسایی و برای پست هایی که شایستگی دارند بکار گرفته می شوند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page