خبری که توسط مدیر HSE شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق تکذیب شد

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 7 اسفند 1398
خبری که توسط مدیر HSE شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق تکذیب شد

در پی نشر مطالبی در فضای مجازی در خصوص ابتلا به کرونا و مرگ یکی از نیروهای گندله سازی سه چاهون ، مدیر HSE شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق ضمن تکذیب این خبر پیرامون این مطلب توضیحاتی را بیان کرد

در پی نشر مطالبی در فضای مجازی در خصوص ابتلا به کرونا و مرگ یکی از نیروهای گندله سازی سه چاهون ، مدیر HSE شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق ضمن تکذیب این خبر پیرامون این مطلب توضیحاتی را بیان کرد.

غلامرضاپور مدیر HSEشرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در گفتگو با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی شرکت پیرامون مطلب منتشر شده در خصوص ابتلا به کرونا یکی از نیروهای گندله سازی سه چاهون با تکذیب این خبر،گفت: این فرد روز گذشته به بیمارستان ولیعصر(عج) مراجعه نمود و با انجام تست نتیجه آن منفی اعلام شد اما با توجه به اعلام فرد مذکور مبنی بر تماس با برخی افراد،توصیه به ایزوله کردن محیط کردیم و وی اکنون در تهران و در سلامتی کامل است.

غلامرضاپور هرگونه خبری مبنی بر ابتلای این فرد به کرونا و مرگ آن را تکذیب نمود و افزود: روز گدشته در تماس با دکتر دانشی رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) بافق این موضوع بیان و تکذیب شد. خوشبختانه تعامل خوبی با مراکز بهداشتی در سطح شهرستان داریم و بدنبال شیوع این ویروس در کشور این تعامل بیشتر شده و تا این لحظه هیچ موردی مبتلا به کرونا در بافق اعلام نشده است.

وی ادامه داد: همچنین طی صبحت با شفیع مدیر طرح گندله سازی سه چاهون و تحقیقات بعمل آمده، تمامی مطالب بیان شده بطور کامل تکذیب شده و این موضوع از سوی حراست شرکت سنگ آهن در حال پیگیری است.

مدیر HSEشرکت با بیان اینکه متاسفانه بار روانی از خود بیماری بیشتر است،اظهار داشت: اگر نگاهی به آمار تلفات آنفلوآنزا در جهان کنیم میزان آن نسبت به بیماری کرونا بسیار بیشتر بوده، پیش از این بیماری های سارس و ابولا شیوع پیدا کرد اما بسیاری متوجه آن نشدند، اکنون با وجود فضای مجازی متاسفانه افرادی اقدام به نشر مطالب بی پایه و اساس برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم نموده و اگر به نکاتی که از سوی وزارت بهداشت و درمان اعلام شده عمل نماییم به راحتی می توانیم از این مرحله عبور کنیم.

وی تاکید کرد: از عموم مردم خواهانم نکات بهداشت فردی را رعایت نموده و از دست دادن و روبوسی و تجمعات غیر ضروری پرهیز کنیم.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۱۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page