در کنار یکدیگر باشیم و امید را به منتقل کنیم نه کرونا

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 25 اسفند 1398

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام.من یکی از دانش اموزان کلاس پنجم شهید مهدی علیدوست دبستان قرآنی یاران حضرت مهدی عج هستم؛ ولی این نامه را از طرف تمامی بچه های کلاسمان مینویسم.
دوستان خوبم؛ ما می توانیم بیماری کرونا را شکست بدهیم ،تنها این کار با همدلی وهمبستگی تک تک افراد کشور به ثمرمیرسد.
امسال در کتاب اجتماعی درسی به نام همدلی را خواندیم . در این درس اموختیم که باید در کنار یکدیگر باشیم و امید را به منتقل کنیم نه ویروسی خانمان سوز را . پس به نیت عمل به اهداف این درس ، مبلغ ناچیز پس انداز کلاس خود را که برای تهیه لوازم مورد نیاز کلاس اندوخته بودیم ، در اختیار موسسه خیریه بیمارستانی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی( ع) قرار میدهیم تنها به امید رضایت خداوند بلند مرتبه.
برگ سبزی است تحفه درویش
چه کند بی نوا ندارد بیش

و اما سخنی با همشهریان عزیزم
مهربانان ! بیایید امسال با لغو مسافرت هایمان سلامتی را به عزیزانمان هدیه بدهیم که اگر با خوشی چند روزه ، خدای نخواسته یکی از اعضای خانوادمان را بر اثر این بیماری از دست بدهیم هیچگاه نمی توانیم خودمان را ببخشیم وپشیمانی هم سودی ندارد.
مطمئنا با تحمل چند روز سختی می توانیم به دوران خوشی نیز برسیم زیرا که وعده ی خداوند در قران کریم اینگونه است که “ان مع العسر یسرا” .
این بیماری همانند چند چوب کبریتی است که کنار هم قرار گرفته است . اگر یکی از آنها را اتش بزنیم همه ی چوب کبریت ها می سوزند.ولی اگر با فاصله باشند این اتفاق نمی افتد ،پس بهتر است درخانه بمانیم ، زیرا جایی امن تر از خانه وجود ندارد.
ما دختران شما، با تمام دلتنگی که برای حضور در مدرسه و دیدن دوستان و معلمان خود داریم و برای شکست ویروسی که آموزش حضوری ما را به آموزش مجازی تبدیل کرده است ؛ عاجزانه از شما بزرگان فهیم می خواهیم مثل همیشه با رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه عشق را به ما یاد بدهید تا بتوانیم هرچه سریعتر به دوره ی آموزش در مدرسه برگردیم.
در پایان از تمام پزشکان و پرستاران عزیز که شبانه روز زحمت می کشند , همچنین از مدیر بزرگوار مدرسه خانم میر علمی ، مربی پرورشی خانم میرابی و معلم پایه پنجم خانم رنجبر کمال تشکر را داریم ودست انهارا می بوسیم .
اتحاد ما در شکست این ویروس کوچک بی نهایت قدرتمند است.

با سپاس دانش آموزان پایه پنجم دبستان قرآنی یاران حضرت مهدی عج


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page