دانشگاه آزاد اسلامی بافق هزینه یادمان شهدای گمنام را به اورژانس ۱۱۵ شهرستان اهدا کرد

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 28 فروردین 1399
دانشگاه آزاد اسلامی بافق هزینه یادمان شهدای گمنام را به اورژانس ۱۱۵ شهرستان اهدا کرد

با هدف خیرخواهانه دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بافق امروز مصوب کرد هزینه یادواره شهدای گمنام برای خرید وسایل پرکاربرد اورژانس۱۱۵ هزینه شود

با هدف خیرخواهانه دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بافق امروز مصوب کرد هزینه یادواره شهدای گمنام برای خرید وسایل پرکاربرد اورژانس۱۱۵ هزینه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با اعلام این خبر گفت:طی ۱۵ سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق روزهای آخر فروردین میزبان مردم شهیدپرور بافق برای شرکت در یادمان شهدای گمنام دانشگاه و شهدای دانشجوی شهرستان بود.

دکتر عباس فتاحی اضافه کرد: امسال با توجه به توصیه های دلسوزان سلامت مردم برای پرهیز از هرگونه تجمع بر آن شدیم به طریقی خیرخواهانه از این مهم غافل نباشیم.

فتاحی بافقی راه و منش فداکارانه شهدا برای رفاه دیگران را یکی از درسهای شهادت دانست و ادامه داد: در جلسه امروز شورای فرهنگی واحد بافق پیشنهاد شد هزینه یادمان شهدای امسال به خاطر شرایط خاصی که در آن قرار داریم به امر سلامت و بهداشت و درمان مردم بافق تعلق گیرد و بر این اساس خرید برخی تجهیزات پرکاربرد به مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای این امر در نظر گرفته شد که به زودی به مرکز اورژانس ۱۱۵ بافق تحویل خواهد گردید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page