پوشش تلفن همراه برای آبادیهای موسوم به ۳۴ نقطه الحاقی

دسته: روستا
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 10 اردیبهشت 1399
پوشش تلفن همراه برای آبادیهای موسوم به ۳۴ نقطه الحاقی

به گزارش روابط عمومی بخشداری، بخشدار مرکزی بافق در حاشیه بازدید از پروژه نصب آنتن تلفن همراه در منطقه گود گینستان عنوان داشت: با نصب زیرساخت های لازم پوشش شبکه تلفن همراه در بسیاری از آبادیهای موسوم به ۳۴ نقطه الحاقی بزودی برقرار می گردد. وی افزود با پیگیری انجام شده و با رفع موانع فنی و با نصب دکلی با ارتفاع 54 متر در ارتفاعات مجاور روستای بیدان پنج اکثریت آبادی‌های این منطقه تحت پوشش قرار خواهد گرفت

به گزارش روابط عمومی بخشداری، بخشدار مرکزی بافق در حاشیه بازدید از پروژه نصب آنتن تلفن همراه در منطقه گود گینستان عنوان داشت: با نصب زیرساخت های لازم پوشش شبکه تلفن همراه در بسیاری از آبادیهای موسوم به ۳۴ نقطه الحاقی بزودی برقرار می گردد. وی افزود با پیگیری انجام شده و با رفع موانع فنی و با نصب دکلی با ارتفاع ۵۴ متر در ارتفاعات مجاور روستای بیدان پنج اکثریت آبادی‌های این منطقه تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

پورامینی عنوان داشت: این پروژه که از محل ((طرح خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن‌آوری uso )) وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات تخصیص شده است با مشارکت بخشداری مرکزی در حال انجام است و جا دارد از نماینده محترم مردم در مجلس بابت پیگیری و اخذ مجوز از وزارت ارتباطات تشکر کرد.

IMG_20200429_231119_754IMG_20200429_231116_649


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page